Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem kapok kedvezményt...

Miért nem kapok kedvezményt új készülékre meglévő havidíjasként a T-mobile-nál?

Figyelt kérdés

2 éves hűségnyilatkozattal, előfizetésesen vettem a telefont 2010 tavaszán. már van is egy telefon ami megtetszett, viszont hibaüzenetet dob ki, hogy meglévő havidíjasként nem kapok kedvezményt új készülékre, mert még nem járt le a hűségnyilatkozatom. Pontosan így írja:

"Hiba!


Meglévő hűségnyilatkozata lejáratáig nem veheti igénybe a kedvezményt

Bővebb információkért kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1430-as számon, vagy keresse fel valamelyik üzletünket." Most akkor én nem tudok számolni, hogy idén tavasszal már elvileg lejárt a 2 éves hűségnyilatkozat? Valaki tudna segíteni?


2012. dec. 21. 14:10
 1/2 anonim ***** válasza:
Feltehetőleg nem jól emlékszel a vásárlás dátumára. De a 1430-on pontosan megmondják mikor jár le a hűséged.
2012. dec. 21. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Tuti nem emlékszem rosszul :/ habár a hűségnyilatkozatot nem találom, de már a 2010-es nyaraláson is rengeteg képet a mostani telefonommal csináltam.
2012. dec. 21. 14:31

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!