Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Honnan tudok alkalmazásokat...

Honnan tudok alkalmazásokat android telefonra letölteni?

Figyelt kérdés

Az a helyzet, hogy most kaptam egy ZTE Skate , aneroid okos telefont , én szeretnék pár alkalmazást letölteni. Viszont a telefonon nincs internet, és wifif sincs a közelben amihez csatlakozni tudnék , egyedül csak a számítógépemen van net. Le tudok-e tölteni úgy alkalmazásokat, hogy először a gépre majd átrakom a mobilra? Ilyen lehetséges (vagy kell valamilyen progi még mellé) , és ha igen akkor honnan tudok letölteni (persze ingyenes alkalmazásokat) ?

Bocs a rosszul fogalmaztam, csak elégé kezdő vagyok még az ilyen okos telefon ügyben.

U.I: Előre is köszönöm a válaszokat! :)



2012. dec. 23. 13:04
 1/3 anonim ***** válasza:

Keress rá a google-ban a játék nevére illetve .apk -ra.

Ha meg van az állomány töltsd le. Másold a memória kártyára.

Engedélyezd a telcsin az alkalmazásoknál a külső forrásokat.

Keresd meg a felmásolt állományt egy fálj manager progival és futtasd.

2012. dec. 23. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Köszi! És honann tudok alkamazásokat letölteni ? A google play ről próbáltam de oda onnan csak egyből telefonról lehet....:(
2012. dec. 23. 17:42
 3/3 anonim ***** válasza:

Real APK Leecher ezzel az alkalmazással a playeről is letölthetők a gépre az apk-k.

Ha a játék nevét.apk kiterjesztéssel beírod a google keresőbe biztos hogy dob néhány letöltési találatot.

2012. dec. 23. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.