Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit tehetek ilyen esetben?

Mit tehetek ilyen esetben?

Figyelt kérdés

Vettem egy samsung gt-s8500-as telefont használtan kb 1hete.

Kiderült időközben hogy problémák vannak vele,ugy tünik a szoftvere hibásodott meg.vissza vittük a boltba ahol vettük,az eladó azt mondta hogy a töltője a hibás,adott másikat.

De most megint kezdi az egészet előröl a telefon.

Ha leveszem töltőröl fojamatosan rezeg és kiirja hogy szétkapcsolva stb.Csak akkor hagyja abba ha ráteszem töltőre.Mit tegyek?Ki lehet cseréltetni esetleg másikra?Ez így használhatatlan.

Válaszotokat előre is köszönöm szépen!

Helyesírási hibáimért elnézést kérek de sietnem kell!


2013. ápr. 26. 17:49
 1/1 anonim válasza:
Ha zsir uj volt a telo akkor garancialis es ki kell hogy csereljek, vagy kulombozeti rafizetessel vehetsz egy masikat, vagy el allsz a vasarlastol mert csalodtal a markaban es fisszafizetik az arat ez jog szabaj. ha meg hasznalt akkor vagy megjavittatod vagy ezt be buktad.:-( ez van sajna
2013. ápr. 27. 01:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!