Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A T-mobile-nál voltam előfizet...

A T-mobile-nál voltam előfizető volt egy tartozásom amit a szolgáltató letiltatott behajtó céggel 1 éve. Tudok-e újra előfizető lenni?

Figyelt kérdés
2013. máj. 27. 20:00
 1/4 A kérdező kommentje:
Ennél a szolgáltatónál!!!( lemaradt)
2013. máj. 27. 20:01
 2/4 anonim válasza:
én két éve ugyanígy jártam és az év elején mentem, hogy vásárolok előfizetéses sim kártyát és mindenki füle hallatára közölték velem, hogy nem lehet, mert le vagyok tiltva, mert behajtó cég..... stb. Voltak vagy 20-an az üzletbe., Azt hittem elsüllyedek. Dominóst vehettem csak. Én is kérdeztem már ugyanitt, nekem azt írták, hogy egy év után már pedig lehetnék újra előfizető.
2013. máj. 27. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim válasza:

Az előbbi vagyok. Ezeket a válaszokat kaptam. Remélem tudtam segíteni.


A lányom is tartozott évekig a t-nek. Némi tévedésből a részleteiből kettő lemaradt. 3 év után jött a bírósági határozat a végrehajtásról. Persze, befizette teljesen. Pár hét után as t küldött egy levelet, hogy a tartozás rendezésre került és levették őt a tiltólistáról.



Akkor az ügyintéző volt hanyag. Ugyanis vehetsz előfizetést, de kapásból elkérnek 40 000+áfa előleget.


A nagy T-s üzletekben az eladók általában tudják, melyik osztály foglalkozik a tartozásokkal. Kérd meg, hogy kérdezzenek rá. Nálunk évekig nem jelezték, hogy maradt fenn némi tartozás. Így tiltólistán volt a lányom.


Ez nem az ügyfélszolgálatos ügyintéző hibája, ne rá haragudj.

Ő csak azt látja hogy a rendszer a nevedre nem engedi az előfizetést.

Ötezer tartozás után elvileg a listára kerülsz.

Viszont a számlatartozás rendezése után az ügyfél adatai a törvény által engedett határidőig, azaz egy évig maradnak az adatbázisban, de már nem mint tartozó, hanem "tartozott" megjelöléssel. Ez pusztán figyelmeztetés a szolgáltatóknak, nem kötődik hozzá kötelező szankció. Az egy év eltelte után az ügyfél kikerül az adatbázisból, és erről is írásos értesítést kap.

Szóval az adataid jogtalanul tartják nyilván, illetve veled szemben diszkriminatív az eljárás.

A szolgáltatónál írásban nyújts be panaszt, az eredménytől függenek a további lehetőségek.

Ha korrektek, akkor sűrű bocsánatkérést követően szerződnek veled.


[link]

2013. máj. 27. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Soha többé nem lehetsz előfizető sajnos, sőt a szabály szerint még dominós telefont sem vehetnél. :(
2013. máj. 27. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!