Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » T-mobil webshopos vásárlás...

T-mobil webshopos vásárlás esetén nekem kell felhívni a futárt?

Figyelt kérdés
Rendeltem előfizetést és egy mobiltelefont ,felhívtak egyeztetés céljából és az ügyintéző csaj közölte velem hogy pénteken szállítják a csomagot és azt mondta hogy az ő általa megadott telefonszámot (ami a GLS futár száma) hívjam fel a szállítás napján mondjam be a címem nevem és rendelési számot :O . Most tényleg fel kell hívnom a futárt , még azt sem mondta hogy miért hívjam fel őket :O . A rendelési számot sem tudom mert nem közölte velem . Én úgy tudom hogy a szállítás napján a futár fog hívni engem hogy x időn belül hozza a csomagot vagy tévedek :O ?

2013. aug. 28. 17:12
 1/2 anonim ***** válasza:

Én már többször vettem webshop-ban készüléket de mindig a futár hívott hogy nemsokára érkezik.

A futár számát nem is adták meg(hogyan is lehetne megadni hiszen honnan tudná az ügyintéző hogy a 100 DHL-es futár közül ki hozza a csomagom?)-viszont nekem meg kellett adnom egy telefonszámot ahol a futár engem tud hívni.

2013. aug. 28. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
hát nem tudom én is ezen vagyok kiakadva, telefonszámot megadtam rendeléskor azt úgyis ráírják a dobozra hogy elérjen a futár . nagyon sokszor rendeltem de soha nem kellett nekem sem a futárcéget vagy a futárt hívni . valami 061-es telefonszámot kaptam
2013. aug. 28. 17:36

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!