Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A cserélt készülék ugyanazt a...

A cserélt készülék ugyanazt a hibát produkálja-megint vigyem vissza?

Figyelt kérdés
Kicsit szubjektív hibája van a telefonomnak, szerintem nagyon rossz minőségű a hívás hangja. (Huawei Y300) Én egyértelműen hallottam a "buta" Nokiám után. A telenornál nem cserélték azonnal, elküldték bevizsgálásra, mondván ők nem tapasztalják a problémát. A szerviz szerint hibás a készülék, ki is cserélték. Helyben nem próbáltam ki, csak itthon, ugyanolyan szerintem. Ilyenkor mi van? Gondolom a szerviz nem viccből minősítette hibásnak, és megint vissza kéne vinnem-de vajon az egész raktárkészlet ilyenekből állhat? Nem akarom 2 évig rossz szájízzel használni a telefonomat.
2014. jan. 21. 21:27
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!