Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Samsung galaxy s3 LTE akkumulá...

Samsung galaxy s3 LTE akkumulátor baj?

Figyelt kérdés
2014. szept. 17. 14:38
 1/1 A kérdező kommentje:
Szombaton vettem a Fusion Mobile GSM boltból egy Samsung galaxy s3 LTE készüléket használtan, és kaptam 1hónap teljes körű garanciát, és 6hónap szoftveres garanciát.Amikor először töltöttem furcsáltam hogy lassan tölti DE ami utána történt azt nem értem.Felraktam töltőre 97%-ig töltött és kihúztam este, reggel már csak 68% volt, és aznap gyorsan le is merült.Megint felraktam 100%-ig kihúztam a következő nap jól birta, de 50%-nál felraktam töltőre amikor végzett 100%-ra kihúztam.1 órával késöbb 89%-on volt,felraktam megint töltőre elérte a 100%-ot kihúztam, és lefeküdtem reggel megnézem 70%.Egyszer jól tölt egyszer meg nem????Ha hibás az akkumulátor a garancia érvényes rá?+a fülhallgató meg az adatkábel is rossz amit adtak ezekre jó a garancia?
2014. szept. 17. 14:39

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!