Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » 3 hete vettem MediaM-ban...

3 hete vettem MediaM-ban T-mobil telt domino számmal. Ahogy kell beregisztráltam címemre, nevemre, és mondták, hogy küldik a 4 jegyű aktiváló kódot postán. Ez nem történt meg 15 nap alatt, a kártyát teljes mértékben letiltották. Járt így valaki még?

Figyelt kérdés
Felhívom a 1430-at, azt mondják, h. sorry, a posta hibája, csak személyesen tudok intézkedni. MIÉRT ILYEN MACERA EZ? 1 óra regisztráció majdhogynem a vércsoport azonosítással is, aztán önkényesen letiltják az általam vásárolt mobil számát? Kinek az érdeke ez? Akkor miért nem küldik ki időben a kódot? S miért kell nekem újra egy-két órát az életemből arra szánnom, h. parkolódíjat fizessek, majd egy ügyfélszolgálaton intézkedjek a szabadidőmből? Valaki járt már így?

#letiltás #T-Mobile #SIM kártya #4 jegyű aktiváló kód #posta hibája
2014. nov. 9. 00:46
 1/3 anonim ***** válasza:
Én eddig mindig megkaptam levélben a kódokat. Sajnos nálad ez tényleg a posta hibája, nem tudsz semmit tenni, venned kell egy külön t-mobos simet és újra regizni. Esetleg ha személyesen bemész hozzájuk, személyivel, lakcimkártyával, akkor rögtön aktiválják a kártyát.
2014. nov. 9. 05:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Jártam így én is. Igaz eléggé eldugott helyen lakom, de nekem sem küldték ki. Viszont t-pontban 2perc alatt megcsinálták, kaptam egy új kártyát az eredeti számmal.
2014. nov. 9. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat. :)
2014. nov. 21. 20:27

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!