Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » T-mobilos bónusz adatot nem...

T-mobilos bónusz adatot nem írják jóvá?

Figyelt kérdés
Feltöltöttem 2500Ft-tal a kártyám, utána küldtem 1430-ra +BONUSZADAT sms-t és azóta sincs mobilnetem, nem aktiválódik valamiért, pedig jött sms: "Tisztelt Ügyfelünk! A(z) "BONUSZADAT" szolgáltatást sikeresen bekapcsoltuk. Üdvözlettel: Telekom"

2015. jan. 16. 22:25
 1/3 anonim ***** válasza:

kell hozzá meglévő mobilnet előfizetés is.

"...Az adatbónusz igénybevételéhez aktív adatdíjcsomag (pl. Domino NetPlusz M) és internetképes készülék megléte is szükséges."


[link]


ez amúgy vicces, vodafone-nál egyrészt jóval többet kap az ember...másrészt nem kell hozzá aktív netcsomag :D

2015. jan. 17. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Köszi a választ!


Ha most megrendelem pl a NetPlusz S-t, mert ezt terveztem, előző hónapban váltottam Surf-ről sima Dominora illetve lemondtam a NapiNet-et. Na szóval ha most megrendelem a fentebb említett mobilnet csomagot akkor jóváírják utólag ezt a 40MB-ot?

2015. jan. 17. 14:48
 3/3 A kérdező kommentje:
Vagy ha esetleg NapiNetet beaktiválom akkor jóváírják ezt, ugye a napinet az ingyenesen aktiválható, ha nem használom.
2015. jan. 17. 15:10

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!