Mi tévő legyek?

Figyelt kérdés
Édesanyám vásárolt a telenorban még tavaly szeptemberben egy telefont, a készülék azóta 3* volt szervizben, nem tudja használni, mivel állandóan kikapcsol, lefagy. Mindig visszaküldik a szevizbe és úgy kapja vissza, ahogy elvitte, ugyan úgy hibásan működik. Most, hogy legutoljára vissza kapta azt mondták, hogy lehet rossz a töltő vagy hibás a sim kártya és ez miatt van. Ilyenkor mi a teendő.
2015. febr. 3. 13:31
 1/1 anonim ***** válasza:
Kérhetsz cserét ha 3x ugyanazzal a hibával volt javítva.
2015. febr. 3. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!