Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Szívat a Telenor? (Hogy is...

Szívat a Telenor? (Hogy is van ez? )

Figyelt kérdés

Sziasztok! Találkozott már valaki ilyen problémával?

3 hete vásároltam egy Telenor-os SIM kártyát. (Praktikum Ász Expressz tarifacsomagos.)

Sikeresen regisztráltam és aktiváltam a SiIM kártyát. Az első feltöltésemnél kezdődtek a problémák. Ezt a kártyát, kizárólag hálózaton belül használom, legtöbbször sms küldésre. Első feltöltésem 3000 Ft volt, 1 hívás volt a többi sms küldés. Furcsálltam hogy pár nap alatt hamar elfogyott az egyenlegem.

Tegnap délután feltöltöttem 1500 Ft-al. Megkaptam a szolgáltatótól a feltöltési és az egyenleg értesítést. Valamiért levont 80 Ft-ot. Ezt sem tudom miért.,

Viszont, ami mélységesen felháborított, hogy összesen 12 sms-t küldtem hálózaton belül, (47 Ft az sms díja)erre most kapom a szolgáltatótól az egyenleg értesítést hogy 270 Ft az egyenlegem. Hogy létezik ez? Az sms-eket 1-szer küldtem el, nem duplán, azt megjeleníti a telefonom ha véletlenül 2-szer küldené el. (Használok még Vodafone-os kártyát is, mert 2 SIM kártyás a készülékem, ott véletlen 1 sms-t 2-szer küldtem el, azt ki is jelezte.)

Felhívtam az 1220-as számot, elmondtam az ügyintézőnek a panaszom és nem tudják miért van ez.

Szívat a Telenor vagy mi a fene?

Járt már így valaki?

A válaszokat előre is Köszönöm!



2015. febr. 17. 11:58
 1/7 anonim ***** válasza:
11%

Esetleg a mobilnet, bár az nyilván meg tudta volna mondani az ügyintéző. De lehet direkt csinálják, hogy minél több pénzt elvigyenek az emberektől.

Haverom úgy járt, hogy feltöltötte 3ezerrel a kártyáját, 1 hét múlva jött az érdesítés, hogy le fog járni a kártya érvényessége és töltse fel az egyenlegét, hogy tovább legyen érvényes. Feltöltötte, de megint jöttek ezek az üzenetek, neki meg elege lett, nem töltötte fel és most már ő se tud hívni, meg őt se tudják hívni. Pedig előtte 1 évig nem volt ilyen gondja. Lehet van valami a telenornál és minden csak a lehúzásra megy.

2015. febr. 17. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

A mobilnetet egyáltalán nem használom, nem is tudom, max a Google-t adja be, semmi többet. Azt is kb. a 3. próbálkozásra. 50Mb kedvezmény van rajta, azt meg mire használjam. :)

Épp most küldött értesítést a szolgáltató hogy mennyire vagyok elégedett a szolgáltatásuzkkal? Küldtem egy szép 0-t. :D

2015. febr. 17. 12:25
 3/7 anonim ***** válasza:

Nincs aktiválva véletlenül a mobilinternet? Az nagyon letudja húzni, és még csak nem is jelzi, hogy működik. Hívd fel az ügyfélszolgálatot és kérj részletes telefonszámlát. Ott kiderül, hogy mire vontak le.


Nekem pár hónapja volt ilyen, hogy feltöltöttem a kártyát 3000-ért és 2 nap alatt lenullázták a számlát mikor hozzá sem értünk a telefonhoz. Azonnal reklamáltam, ők kötötték az ebet a karóhoz, hogy semmilyen szolgáltatás nincs aktiválva a telefonon és, hogy biztos eltelefonáltuk az összeget. Kértem a részletes számlát, mert azt az ügyfélszolgálatos nem nézheti meg még az engedélyemmel sem. Mikor megkaptam ott kijött a nem tudom hány megás internet, ami nem is volt aktív a kártyán. Azonnal visszahívtam őket, és ott helyben elintézték, hogy visszakapom a pénzt, nem kellett leveleket írogatnom, vagy ilyesmi.

2015. febr. 17. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT.
2015. febr. 17. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 Andol válasza:
A telenor az egy nagy rakás sz**! Ilyet nem látott az ember még! Ne választ
2015. febr. 17. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Én azt tudom mondani, hogy van hogy száz karakter hosszú sincs az SMS üzenet és mégis összefűzve küldi el, valószínűleg az ékezetes karakterek több karakteren történő kódolása miatt, ezt csak onnan tudom hogy több darabban megy el, mert a jelentéseket nézem miközben küldi a telefon és írja, hogy pl. 1/3 üzenet küldése... 2/3 üzenet küldése... 3/3 üzenet küldése... Utána pedig ez eltűnik és csak az jelenik meg hogy elküldve: <telefonkönyvben tárolt név> és az időpont.

A '2000-es évek elején álltak át erre a kódolásra, én először arra gondoltam hogy csak a hosszú "ő" és "ű" betűt érinti de úgy tapasztaltam hogy mindegyiket...

Egyébként ügyfélszolgálaton szerintem kártyások is kérhetnek részletes számla kimutatást és ekkor postán elküldik.

2015. febr. 17. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Kértem részletes számlás kivonatot az egyenlegről. A mobil szolgáltató internetes adatkapcsolat ki is kapcsoltam most. De egyébként nem is tudtam használni. Telón netezni csak wi-fi-ről szoktam, azt is csak itthon. :)

Ilyen szemét szolgáltatót még nem láttam. Pl. már 6 éve vodafone-os vagyok, ott nincsenek ilyen stiklik. Onnan mindig csak jót kaptam, bármelyik tarifa csomagba is léptem. (3000 Ft feltöltés után,+1500 Ft lebeszélhetőség hálózaton belül, amit 2 hétig felhasználhattam. 30 Ft-os percdíj bármelyik hálózatra, amíg a kedvezmény időpontja le nem jár. 20 ft-os percdíj saját hálózatban. 20 ingyen sms saját hálózaton belül. 1Gb adatforgalom, stb.) Ezért tisztelet a Vodafone-nak.

De ez a Telenor egy szemét-szar. Mikor aktiválni akartam a kártyámat, a honlapjuk is szarakodott, képtelenség volt ott megvalósítani. Ezért hívnom kellett az ügyfélszolgálatot hogy aktiváljam.

Most kiváncsi leszek, mit produkál ha megint feltöltöm.

2015. febr. 17. 17:56

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!