Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mi a különbség a gyártói és a...

Mi a különbség a gyártói és a bolti garancia között?

Figyelt kérdés
2015. márc. 19. 09:41
 1/6 Tengor ***** válasza:

A bolti garanciát a bolt adja, ők intézik. Ha a váráslást követően két hét múlva becsődöl (eltűnik) a bolt, akkor buktad a garit, még ha 5 évre is vetted.

A gyártóit a gyártó adja. Ha egy gyártó becsődöl általában megjelöl egy partnert, aki intézi a garanciális ügyeket. Illetve a gyártók nem olyan gyakrand csődölnek csak úgy be.

A gyártóival kisebb az esélye, hogy idő előtt megszűnik, érvényesíthetetlenné válik.

2015. márc. 19. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm, viszont sokan írják itt hogy a bolti garanciának semmi értelme, ez így van?
2015. márc. 19. 10:50
 3/6 bp1985 ***** válasza:
Sok esetben ìgy van. Ha baja van, rádfogják, hogy a te hibád.
2015. márc. 19. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Pontosan.
2015. márc. 19. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 Zakathol ***** válasza:
Azt még kifelejtettétek, hogy egy gyártóra a megfelelő ISO minősítések miatt szigorúbb követelmények hárulnak. Nem tudnak úgy kibújni a felelősség alól mint egy sufniGSM.
2015. márc. 19. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
A nagyobb márkákra többet jelent a gyártói garancia, viszont döntésükre nincs magyar jogorvoslat. Tehát ha úgy ítélik meg hogy nem széria gyartói hiba akkor visszadobják é vagy fizetsz
2016. febr. 9. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!