Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Google Play áruház kapcsolódás...

Google Play áruház kapcsolódási hiba. Mi lehet a probléma? Többi lent

Figyelt kérdés
Hetek óta keresem a problémám javitására a helyes megoldást de egyik se működik. Mikor belépek a Google Play áruházban az jelenik meg, hogy "Nincs kapcsolat" a Google play szolgáltatásokat is megnyitnám mindig lefagy. És már rengeteg módszert probáltam de egyik se jött be. Nem tudok Clash of Clansezni sem, mert google+-al kell bejelentkezni és abból mindig kilép.Probáltam: hosts fájl frissitése, Google Play áruház: Adatok törlése, újratelepités, Telefont újratelepitése, idő átálitása, Modolt Google Play telepitése, egyik sem jó. :c Mi lehet a gond?

2015. aug. 24. 09:34
 1/3 A kérdező kommentje:
Amit elfelejtettem mondani, hogy egy Samsung GT-S7275R telefonról lenne szó (Galaxy Ace 3)
2015. aug. 26. 12:20
 2/3 anonim ***** válasza:
Melyik az a rengeteg modszer? Legyárizni próbáltad?
2016. okt. 16. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza:

Valószinűleg már nem aktuális,de ha mégis akkor pró áld ezeket:

-időt állitsd autómatikusra (időzóna,idő)

-wifi próbáld (ne mob.net,elennörizd hogy ha aktív wifi hálózaton vagy akkor pl. Chrom-ba is meg tudsz e nyitni valamit,és a router beálításokat)

-Frisítsd az androidot ha lehet

-De a legvalószinübb hogy nem az aktuális androidodhoz illő play store t raktál fel,nézd meg a beállításokba hogy milyen van rajta,utána meg google val már meg tudod keresni a hozzá valót

2016. okt. 16. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!