Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hogyan lehetne feloldani?...

Hogyan lehetne feloldani? Járt már valaki így?

Figyelt kérdés
Ma reggel apukám elvitte a telefonját (Samsung Galaxy Xcover 3 típusú) egy szervizbe kitakaríttatni. A szerviz munkatársa kivette a SIM kártyát, majd miután visszahelyezte a készülékbe, a készülék kérte a PIN kódot. A SIM PIN kódját hiába ütötték be, nem fogadta el. A telefon azt kéri, menjek a sevice.mcafee.com-ra, ha elfelejtettem a PIN-t. Azonban ebben a programban nem volt regisztrálva a készülék. Innen átirányítást kaptam a Vodafone Protect oldalára, ahol egy másik kódot kér, ezt a kódot viszont az Ügyfélszolgálat sem tudta nekem megmondani.Járt már valaki így? Sikerült valahogyan megoldani?

2016. febr. 18. 20:24
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Ha a pin kódot elütik,általában a puk kódot kéri, ami azon a kártyán van,amiből eredetileg ki lett törve a kis simkártya, azt kell megkeresni. Ha nincs meg,próbáljatok másik simet venni, esetleg letiltatni a régi számot,és az új cseresimre ugyanazt kérni, csak így a simen lévő adatok elvesznek. Jobb ötletem nincs.
2016. febr. 18. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

A leírásod alapján valami lopásgátló szoftver fut a telefonon és az kéri a jelszavát. Erről a tulajdonosnak tudnia kellene.

Vagy marad az, hogy a jóképességű szervízes kicserélte apád hibátlan alaplapját egy problémásra, és most bociszemekkel értetlenkedik.

2016. febr. 18. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!