Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vodafone-nál nem ingyenes az...

JizzyBen kérdése:

Vodafone-nál nem ingyenes az iMessage?

Figyelt kérdés
Vettem egy vodafoneos iPhone 5S készüléket és valamiért amikor imessag-et küldök akkor pénzt von-le és nem értem miért. Valaki megtudná mondani, hogy mit kéne tenni aki vodafone-os és járt már így?

2017. jan. 25. 15:59
 1/5 anonim ***** válasza:

aktivalva van az imessage?

mikor kuldesz akkor kek vagy zold az uzenet? zold az normal sms.

2017. jan. 25. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
aktiválva van igen és kéken is küldi el. És az ki van kapcsolva, hogy ne küldje el sms ként ha nem elérhető az imessage. Ezért nem értem miért vonja le :(
2017. jan. 25. 18:04
 3/5 anonim ***** válasza:
Akkor az internet használatot vonja le. Ugye az imessage internetet használ.
2017. jan. 26. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Akkor megérné beszélni a szolgáltatóval?
2017. jan. 27. 22:00
 5/5 anonim ***** válasza:

Elsősorban listázzák ki neked hogy pontosan mikor és mennyit vontak le egyes alkalmakkor. Az időpontokat összehasonlitod az iMessage küldött üzeneteinek idejével, és megbizonyosodsz hogy tényleg imessage volt és nem sms.

Még egy dolog, mikor aktiválod az imessage-t, a teló küld egy sms-t egy angliai számra, 0044valami. Ez csak egyszer van, utána nem kell megismétlődjön csak ha sim kártyát cserélsz. Egy egy ilyen sms belekurül jópár forintba.

2017. jan. 28. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!