Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem tudom megnézni az...

Miért nem tudom megnézni az adatforgalmamat? (Vodafone)

Figyelt kérdés
Adott egy Vodafone HomeNet. Telefonnal használom koliba. Eddig semmi baj nem volt, ha rá voltam csatlakozva és rámentem a netinfo oldalra akkor szépen kiírta hogy mennyi internetem van még, avagy nincs. Namármost az utóbbi 4-5 napba azt írja ki hogy 0Mb meg hogy nincs előfizetésem. (Személyesen vettem a vodafone-tól a készüléket és mindíg pontosan,időbe fizettem) A lényeg hogy netem van, az pörög lefelé, csak nem tudom megnézni hogy hol tartok. Másnak is volt/van ilyen. Megoldás??

2017. márc. 14. 17:00
 1/1 anonim ***** válasza:
Ügyfélszolgálat mit mondott erre amikor felhívtad őket?
2017. márc. 14. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!