Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mi történt a mobiltelefonommal?

Quatermain kérdése:

Mi történt a mobiltelefonommal?

Figyelt kérdés

SEGÍTSÉG!

Samsung Grand Prime tulajdonos vagyok több mint 2 éve, ma este alkoholos papírzsebkendővel letisztítottam a kijelzőjét (egészen pontosan a rajta lévő üvegfóliát) majd utána egy száraz zsepivel. Kijelzőfeloldáskor már a kijelző színe a normálistól eltért, elhalványodott és mintha félig ki lenne fehéredve és csíkos. Látható minden egyébként, használható, de a látási viszonyok rosszabbodtak akaratom ellenére sem tudok ezen változtatni. A kérdésem a következő: Lehet ennek köze az előtte lévő tisztítási folyamatnak? Ez maradó állapot vagy megszűnik majd? Tudom-e orvosolni anélkül, hogy elvigyem Bp-re a Váci utcán található gyorsszervízbe, ahol valószínűleg felajánlanak egy kijelzőcserét vagy valami mást horribilis összegért direkt azért hogy vegyek új készüléket?


2017. szept. 18. 21:15
 1/2 anonim ***** válasza:

Lehet.

Jó esélyjel maradandó.

Üveget mért alkohollal pucolsz?

Valószínűleg kijelzőcsere.

A komplett (lcd+érintő) kijelző az ibéjen kevesebb, mint 7000 (csak a horror összeg behatárolása miatt)

2017. szept. 19. 07:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Mert egyben fertőtlenít is meg nem ismerek hirtelen más módszert.

Amúgy érzékel normálisan, csak sz*rok a látási viszonyok, nappal különösen.

Azt hiszem komplett telefoncsere lesz, egyébként is terveztem 1-2 hónapon belül, de nem ebben a formában.


Tudom mennyi az 'ibéjen és a szervíz is valószínűleg onnan szerzi be, de azt már te sem gondolhatod komolyan hogy annyiért vagy (csak mondok valamit) 10 ezren belül javítják meg. A költségekre céloztam, amennyiért csinálnak egy kijelzőcserét nem ér annyit a telefon, de akkor is ki akarták cserélni mikor más baja volt és olcsóbban kijöhettem volna. Ezt most kivételesen azért mondom tényként, mert később kaptam infót a hibával kapcsolatban csak akkor már megvolt ez a telo. Tudom miről beszélek, tapasztalat. Voltam náluk mindössze két alkalommal, két előző készülékem kapcsán. Egyszer sem vettem igénybe a szolgáltatásukat, mert nem jöttem volna ki vele előnyösen, így kénytelen voltam új készüléket vásárolni.

2017. szept. 19. 21:51

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!