Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért írja ezt a Telekom...

Miért írja ezt a Telekom weboldala rendelésnél?

Figyelt kérdés
A vásárlás kiegyenlítéséhez mobil előleget kell fizetned, melynek összege xx Ft. 2 hónapja van TV+Internet előfizetésünk. Elmaradásunk nincs. S9+ vásárlása közben kaptam ezt az üzenetet.

2018. márc. 16. 17:21
 1/4 A kérdező kommentje:
0 Ft-os kezdőrészlettel szeretném kihozni a telefont.
2018. márc. 16. 17:24
 2/4 anonim ***** válasza:

[link]


Nincs általános szabály arra hogy mikor kell előleget fizetni. Én most vettem tőlük részletre egy Huawei P Smart telefont, és nem kértek előleget. Viszont mi már 6 éve náluk vagyunk a TV, internet, mobillal is, és kétszer volt csak elmaradásunk, de akkor is felhívtuk őket telefonon, és kértünk haladékot szóval nem csak úgy szó nélkül csúsztunk a számlával.

2018. márc. 16. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
2 hónap után nem fog engedni semmit kihozni ingyen . Elkell telnie 6hónak
2018. márc. 16. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Akkor várok még júliusig :)
2018. márc. 17. 16:12

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!