Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Emagon garanciális javítás...

Emagon garanciális javítás során, ha rájönnek, hogy nem garanciális hiba, akkor fizethetek utánvéttel a futárnak, amikor visszaküldik?

Figyelt kérdés

2018. ápr. 15. 11:22
 1/1 anonim ***** válasza:
100%

Az eMAG háztól házig garancia szolgáltatás nem vehető igénybe az alábbi esetekben:



Azon termékek esetében, melyek nem rendelkeznek a Dante International S.A. (eMAG) által kiállított jótállási jeggyel (garancialevél);

Azon termékek esetében, melyeknek lejárt a jótállási ideje (a jótállási jegyen szereplő idő);

Azon termékek esetében, melyeket a vásárló nem a Dante International SA-val (eMAG) szerződéses kapcsolatban álló, illetve eMAG-on keresztül igénybe vett futárszolgálattal küldött vissza;

Az eMAG háztól házig garancia keretében a termék nem kerül megjavításra, ha


4.1. a termék vásárló által bejelentett hibája nem megállapítható, azaz a szervizben történő bevizsgálást követően a bejelentett hiba nem észlelhető, nem állapítható meg;


4.2. ha a termék nem felel meg a jótállási jegyen szereplő, jótállási (garanciális) feltételeknek;


4.3. ha a terméken Dante International SA (eMAG) szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás történt;

2018. ápr. 15. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!