Meghibàsodott kèszülèkkel hova menjek ès mit csinàljak?
Attól függ.
Ha külső behatástól (pl. leejtetted, beázott) romlott el, akkor az nem rendeltetésszerű használat, tehát a garancia érvényét veszti.
Ha csak úgy magától romlott el, akkor megcsinálják, ha még érvényes a garanciád. (1 év a kötelező)
"1 ève van meg a Samsung Galaxy J3 ès elromlott a kèpernyője. "
Ha szigorúan nézzük, egy év a garanciaidő.
Ha akár egy nappal is a lejárat előtt bejelented a problémád, akkor lehet esélyed a javításra.
Ha csak egy nappal is túl vagy rajta, akkor csak saját költségeden javíttathatod, ami az adott készülék esetében nem javasolt.
De egy árajánlat kérés a javítására tisztázhatja a körülményeket.
A Mekibe.... 😂
Szervizbe. Ennyi tesze-fosza embert rég láttam. Sőt, Samunak van márkaszerviz hálózata Magyarországon is, ezek listáját itt találod www.samsung.hu, támogatás menü alatt szervizek címszó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!