Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » MIért tesznek a mobilgyártók...

MIért tesznek a mobilgyártók a jó telefonokba 3000 mAH akkumulátort, mikor az kb semmire nem elég?

Figyelt kérdés
HTC u11, Xiaomi Mi a1 és még sorolhatnám. A redmi 4x-emben 4100 mAH van és stock androiddal 8.5 óra SOT-ot produkál. Vennék egy erősebb telót, erre degradálják a prefijeit holmi gyatra teljesítményű akksikkal. Oké kisebb fogyasztású a proci elvileg, de többet fogyasztanak a kijelzők, mivel már lassan csak tepsifónok lesznek. A kérdést egy villamosmérnök úr igazán megválaszolhatná.

2018. szept. 4. 20:14
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
95%

Én pont villamosmérnök vagyok.

Azért tesznek bele kisebb akksikat, mert:

-akku technológia nem fejlődik, de a felhasználók vékonyabb telefont akarnak

- újabb proci lehet nem csak erősebb, hanem kisebb fogyasztású.


Amúgy minek neked jobb proci? Valami nagyon brutál játékot akarsz futtatni? Mert ha nem érdekelne a proci, akkor simán kapnál jó telót. Ha tényleg valami erőgéo kell, akkor pedig vegyél tabletet. De ez csak az én meglátásom.

2018. szept. 4. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
Köszi #1 a választ! Nem kell erőgép, nem akarok játszani. Nekem egy Snapdragon 625 is bőven elég lenne, de normális akksival, megbizható márka és ne tepsifon, max 5.5'. Hiába kezdtek el linkelgetni már végignéztem az összes lehetséges variációt az árukeresőn. Sztem üzleti szempontok miatt nem raknak bele 4000-től nagyobbat. Nem igazán szeretnék powerbankot meg töltőt magammal húzgálni minden alkalommal, ha megyek valahová.
2018. szept. 4. 20:58
 3/15 anonim ***** válasza:
88%

1. Az igényeidnek pont megfelel egy Meizu M6 Note (abban épp 4000-es akku van, Snapdragon 625-el, 5.5"-ös kijelzővel). Vagy azt már nézted? Amúgy Eustockon akciósan most nagyon jó árban van.