Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Egy Samsung Galaxy S9 telefont...

Egy Samsung Galaxy S9 telefont frissíthetek a Smart Switch appon keresztül? Javíthat ez feltehetően szoftveres hibá (ka) t? Részletek lent.

Figyelt kérdés
Adott a telefon és az app. Amit erről tudni kell, hogy a komplett, frissítést tartalmazó, cirka 4GB méretű rendszert leszedi és úgy tölti rá a frissítést a telefonra, tehát újraindulás, adattörlés történik. Amolyan tiszta telepítésnek mondható ez a mód, és erre nekem szükségem volna, mivel van egy kis aprócska hibája a telefonnak amiről csak feltételezhetem, hogy szoftveres. Kijavíthatja ezt a hibát, ha így frissítek? Egyáltalán minden a terv szerint, hibamentesen végig futhat? Ugyanis az számomra kicsit sem biztató, hogy a Samsung üzletben az ügyfélszolgálatos óva intett az Alkalmazások és Beállítások biztonsági mentésből való visszaállításától Smart Switch-el.

2018. dec. 22. 13:01
 1/1 A kérdező kommentje:
Ja igen, amit még szerettem volna, hogy egyáltalán ez a SmartSwitch a megfelelő szoftvert fogja letölteni? A telefonom ugye a Telekom-tól lett kihozva és úgy tudom, hogy a szolgáltatók készülékeihez egyedi, ahhoz való frissítést adnak ki.
2018. dec. 22. 13:13

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!