Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok

A kérdés

Samsung telefon garancia?

Egy új Samsung telefont szeretnék vásárolni, webshop-ból rendelném, az oldal azt írja hogy 1 év teljeskörű gyártói garancia van rá. De viszont, ha hivatalos forgalmazótól veszem (pl Media Markt) akkor 1 év teljeskörű gyártói + (a készülék beregisztrálása után) 1 év garanciát kapok rá.. Az utóbbi 1 év garancia a telefon mely részeire terjed ki? És azt miért bukom el ha webshopból rendelek?

Keress kérdéseket hasonló témákban: Samsung, garancia, jótállás, webshop, forgalmazó, szerviz

  márc. 22. 14:56  Privát üzenet  

A válaszok

" És azt miért bukom el ha webshopból rendelek?"

Ami sose volt, azt nem tudod elbukni.



A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 72%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/4Időpont márc. 22. 15:01 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Ha beregized a telot a Samsungnál + 1évet kapsz. Tőrésre meg ilyenekre nem él a garancia!

A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 71%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/4Időpont márc. 22. 15:46 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Olyan nehéz a kérdésre válaszolni?? 2 válasz jött a kérdésemre.. egy se volt válasz rá. A lényegi kérdés: A 2. év (ami a nem teljeskörű) mire terjed ki?

# 3/4Időpont márc. 22. 18:32 Privát üzenet
Ypszilon1980 nevű felhasználó válasza:

Pedig 2-es megválaszolta. Ha beregized a telót, akkor kapsz plusz 1 évet, és olyan, mintha nem 1,hanem 2 éves garid lenne rá. Kivéve törésre, beázásra.

Hardver hibára leginkább meg max alapszoftverre van általában gari.



A válaszíró 74%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/4Időpont márc. 22. 19:26 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Hogyan adjam el a talafont?
Xiaomi telefon kijelző csere? Bp
Erre van garancia?
Hány évig kötelesek a forgalmazók akkumulátort biztosítani az általuk forgalmazott telefonokhoz?
Ha nem az én nevemen van a telefon de a számla minden nalam van es van ra garancia akkor is megcsinaljak?
Ha a telefonomat futárral küldöm szervizbe, hogy kell becsomagolni, és mit kell ráírni a csomagra?

Kérdések az Elektronikus eszközök rovatbólKérdések a Mobiltelefonok rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!