Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok

A kérdés

Kérhet bármilyen címen pénzt a szerviz, ha nem javította meg a telefonom?

A telefont "nem javíthatónak" ítélte. Ebben nem értünk egyet, szerintem maximum annyit állíthat hogy ő nem tudta megjavítani a rendelkezésére álló eszközökkel és tudással. Persze azt állítja hogy ő dolgozott vele, és x munkaórát eltöltött ezzel. Én ugyanúgy kapom vissza a telefonom ahogy beadtam. (Legalábbis remélem hogy nem csinált nagyobb bajt mint ami volt.)

Kinek lesz igaza?



Keress kérdéseket hasonló témákban: szerviz, sikertelen javítás, fogyasztóvédelem

  ápr. 20. 10:21  Privát üzenet  

A válaszok
1 2
Nekik. Komolyan hogy lehetnek ilyen ostoba emberek, mint amilyen a kérdező is, hogy képes lenne nem kifizetni, csak mert ő bevágta a hisztizni? Szánalmas

A válasz 28%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 67%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/11Időpont ápr. 20. 10:27 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Hacsak nem volt tropára törve, ránézésre senki nem mondja meg, hogy az nem javítható. Ergo megnézték, dolgoztak vele, de nem lehetett megcsinálni. A szolgáltatást elvégezte a másik fél, és jogosan kéri érte a díját.


Olyan a világon nincs, hogy bárki azt ígéri, olyan szolgáltatást nyújt hogy a te rossz eszközödet garantáltan megjavítja, bármi áron. Attól még a munka el lett végezve, csak eredménye nem lett, és te tartozol annak az árával.



A válasz 50%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 87%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/11Időpont ápr. 20. 10:34 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Természetesen kérhet pénzt, s nem is nevezhető rossz üzletpolitikának, lehúzásnak. Tudod ez olyan, mint a műtét is. Amíg nem vágnak beléd, nem lehet tudni, hogy sikeresen gyógyítanak, meghalsz az asztalon, vagy részleges eredmény lesz csak.

Amikor a szervizbe adod a készüléket, akkor tájékoztatást kapsz arról, hogy melyek a feltételek. Ezt közölhetik szóban IS, de írásban mindenképpen.

Nem a javítást díját kérik, mert az valóban sikertelen, hanem azt a munkát, amit elvégzett.

Nekem számítógépem ment tönkre villámcsapás miatt. Szó sem volt javíthatóságról, mert az látszott. Csak a biztosítónak kellett róla papír. Erre 16 000 forintot fizettem, amit persze ebben az esetben meg is kaptam a kárösszegen felül.

Teljesen mindegy, hogy a szerelő tudása, eszközei voltak szegényesek, vagy magasan képzett szakemberek mondtak csődöt márkaszervizben. Ha nem tudja javítani, akkor nem tudja. Dolgozott vele.



A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/11Időpont ápr. 20. 10:42 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Bubuka508 nevű felhasználó válasza:

Kérhet vizsgálati díj címén, de ezt rögtön az elején közölni kell az ügyféllel, mint feltételt és akkor eldönti az illető, hogy otthagyja-e vagy sem. Így korrekt a dolog, akkor nincs senki sem becsapva, sem hiába nem dolgozott vele. Ha nem egyezel bele, akkor nincs min vitázni, viszont akkor nem derül ki a készülékről semmi, hacsak, ahogy előttem írták, szemmel nem látszik hogy reménytelen. Akkor viszont nincs értelme szervizbe vinni. Sajnos az üzleti élet ilyen, nincs ingyen sem az idő, sem az energia, sem a műszerhasználat, de ismétlem, ezt rögtön az elején közölni kell, hogy a vizsgálat is pénzbe kerül.

A válaszíró 63%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/11Időpont ápr. 20. 10:59 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
dubitus nevű felhasználó válasza:

"Ebben nem értünk egyet, szerintem maximum annyit állíthat hogy ő nem tudta megjavítani"

Ha annyit értesz hozzá, hogy megitéld, javítható-e valami, vagy sem, miért adtad szervízbe?



A válasz 50%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 65%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/11Időpont ápr. 20. 10:59 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Az első válaszolónak: máshol vezesd le a frusztrációdat trollkodás formájában. Vagyis inkább sehol...


A másodiknak: Nem arról volt szó hogy megjavítja BÁRMI ÁRON, hanem adott egy árajánlatot - egyébként egy eléggé borsos árat, de mégis elfogadtam. Vagyis megállapította hogy mi a baja, megmondta hogy mennyibe fog kerülni hogy újra működőképes legyen a telefon.

Félreértetted a helyzetet, vagy én nem írtam le elég értelmesen... Nem "ingyen ebédet" akartam, hanem ha bevizsgálás után vállalom a javíttatást, akkor már nem kell bevizsgálási díjat fizetni. És ő már tudta hogy mit akar csinálni és menyit kér érte, és ő lép vissza a megállapodásból.


Harmadik válaszoló: Köszönöm a választ!

Gondoltam hogy ez a helyzet, de reméltem hogy van esetleg más meglátás.

Egyébként van egy olyan szerviz, ahol csak a sikeres javításért kérnek pénzt! Miért nem oda vittem: mert csak tegnap bukkantam rá az oldalukra. Hát igen, ez van.

Most már legalább tudom hogy van olyan szerviz ami csak valódi, effektív, kézzelfogható eredményért kér pénzt. Azért nem mert időt töltött vele, és kiszámlázza.



# 6/11Időpont ápr. 20. 11:00 Privát üzenet
A kérdező kommentje:

Konkrétan: Alaplap hibáról van szó. Ilyet lehet cserélni. Amikor kiderült hogy mi a hiba, és mennyi a javítás, mondtam hogy akkor cseréljék ki az alaplapot. Azt mondta hogy olyat nem csinálnak, nincs nekik, nem szerzik be. Mondtam hogy jó, akkor javítsák a meglévőt ahogy ajánlották. Ezután mondták hogy "nem javítható".


Hogy ha olyan jól tudom miért nem csináltam én? Mert a szerviz azért van, mert értenek hozzá, és fel vannak szerelve minden szükséges eszközzel és alkatrésszel, alkatrészforrással.

Én ha otthon barkácsolok vele egy apróhirdetésből vásárolt bontott alaplappal, az nem biztos hogy jó. A szerviz megbízható, elvégre ebből élnek.



# 7/11Időpont ápr. 20. 11:07 Privát üzenet

Egyrészt van bevizsgálási díj, és ha ez valahol ki volt írva, vagy a megrendelőlapon rajta volt, akkor jogos.


Másrészt már láttak pár ezer ügyfelet, és nagyon jól fel tudják mérni, ki az, aki problémás lehet, kákán is csomót keres, egy javítás után rendszeresen visszahozná, mert "ez még a javítási garancia alá tartozik" címszóval. Ilyen esetben egy készülék akkor sem javítható, ha amúgy javítható lenne. Senki nem akar egy véget nem érő problémát a nyakába venni.

Mindenki a munkájából él, és az idő drága: munkára van, nem hülyére...



A válaszíró 72%-ban hasznos válaszokat ad.
# 8/11Időpont ápr. 20. 16:10 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Itt te vgy a fusztrált lúzer, nem mi kishaver ;)

A válaszíró 67%-ban hasznos válaszokat ad.
# 9/11Időpont ápr. 20. 20:06 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Rajtam nem láthatták hogy problémás ügyfél lennék. Ha ezt gondolták volna, akkor már a bevizsgálás után mondták volna hogy nem javítható, kifizetem a bevizsgálási díjat, és viszlát.

Ajánlatot adtak, vállalták a javítást, és utána írtak hogy nem javítható.

Kérem hogy olyanok ne írjanak akik itt akarják levezetni az agressziójukat trollkodás és beszólogatás formájában. Persze megtehetik, de az oldal alapvetően nem erre való. A hangnemből egyből látszik hogy ki milyen célból ír. Meg a tartalomból is.

A bevizsgálási díj még belefér, bár már írtam hogy van olyan szerviz amelyik sikertelen javítási kísérletért nem kér pénzt. Belekalkulálták a vállalkozásuk költségeibe hogy valamikor sikertelenek. A sikeres javításokból akarnak megélni.

Inkább már azon aggódom hogy a javítási kísérlettel töltött munkaórákat is fel akarják majd számolni, hiszen itt többen hivatkoztak arra hogy "dolgoztak vele" és az nekik költség, ezért természetes hogy megfizettetik az ügyféllel.

Csak remélni tudom hogy nem fogják. És hogy nem tettek tönkre még valamit az eszközben - ha később esetleg más szervizbe elvinném.



# 10/11Időpont ápr. 21. 08:06 Privát üzenet
1 2

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Iphone akkumulatorcserét barmelyik telefonos szerviz megcsinalja?
Vajon erre érvényes a garancia? A media marktal van valakinek valamilyen tapasztalata garancia illetve szerviz téren?
Vajon meg lehet még menteni vagy szervíz?
Z2 telefonomat sony szerviz javította elképzelhető hogy összegányolták?
Vásároltam egy telefont. Kétszer volt ugyanazokkal a hibákkal szervízben. Továbbra is rossz, tehát a szerviz nem javította egyszer sem meg. HA a fogysztóvédelemhez fordulok ők...
Mit tegyek, ha a forgalmazó és szerviz a garanciálisan javítandó terméket 15 napon belül nem javította/nem cserélte?

Kérdések az Elektronikus eszközök rovatbólKérdések a Mobiltelefonok rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!