Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Telekomnál félretájékoztattak,...

Telekomnál félretájékoztattak, így túl későn igényelném vissza a megszűnt Domino kártyán lévő pénzt, valakinek sikerült ilyesmit intéznie?

Figyelt kérdés
Nem kaptam sms-t, hogy adatot kell egyeztetni, így elfelejtettem, majd megszűnt a számom. Amikor észleltem, az ügyfélszolgálaton azt mondták, már nem lehet aktiválni, a kártyán lévő pénzt pedig le tudom vásárolni, ha átrakom okostelefonba. Egyikkel sem volt kompatibilis (sima SIM), de kicserélni nem voltak hajlandóak micro SIM-re. Most (2 évvel később) egy ismerősöm mondta, hogy neki ilyen esetben átutalták a pénzt. Bementem egy ügyfélszolgálatra, ahol ezt megerősítették, javasolták, hogy igényeljem vissza a honlapon. Ott viszont kiírja, hogy egy év után már nem lehet visszaigényelni. Mit tudok tenni?

2019. ápr. 25. 19:30
 1/3 anonim ***** válasza:
A határidők nem véletlen vannak. Késő bánat.
2019. ápr. 25. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
csak így, hogy félretájékoztatott az a szemét és nem én tehetek róla...ha én végezném így a munkámat, már rég börtönben lennék. de ezek az ügyfélszolgálatos barmok mindent megúsznak.
2019. ápr. 25. 20:14
 3/3 anonim ***** válasza:

Ha tényleg 2 éves a sztori, a csapból is az adategyeztetés folyt... Biztos lehetsz, hogy küldött sms-t, honlapon is volt róla információ, sőt, hírportálok is lehozták, többször is.


[link]

2019. ápr. 27. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!