Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem áll át a molbinetre?

Miért nem áll át a molbinetre?

Figyelt kérdés
Az előfizetésemhez, ami egyedi, ahoz jár 101GB mobilinternet, de a 100 és az 1 az külön van feltüntetve. Elhasználtam az 1GB-ot és nem áll át a 100GB-ra. Nem tudom mitől lehet, próbáltam újraindítani, meg ki/be kapcsolgattam. Mitől lehet?
2019. máj. 16. 17:09
 1/5 anonim ***** válasza:
Nem véletlenül 1 GB, 100 GB éjszakai nettel? Utóbbi 0-6 óra között használható csak.
2019. máj. 16. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
De miért lenne éjszakai net?
2019. máj. 16. 18:20
 3/5 anonim ***** válasza:
Ügyfélszolgálat ingyen hívható.
2019. máj. 16. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Próbáltam már, de az előfizetés jelszava kell, hogy kiadhasson információkat róla, viszont én nem tudom azt a jelszót, nem is tudtam hogy külön az előfizetésnek van.
2019. máj. 16. 18:48
 5/5 anonim ***** válasza:
Az előfizetői szerződés és a tarifák leírásának átolvasása már segített pár emberen.
2019. máj. 16. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!