Telefontól való elállás lehetsésges mobilszolgáltatóknál? (Telenor) Valaki esetleg vitt vissza így telót?
Nem tetszik a készülék, amit a csomagomhoz ajánlottak "nagyon jó" telefon címen. A Telenor oldalán nem találtam erre vonatkozólag semmit, csak online rendelésre téves, illetve hibás készülék esetén.
Azért itt kérdezem először, mert nem szeretnék magamból hülyét csinálni, és feleslegesen "reklamálni".
Tegnap vettem a Telenor üzletében, számlacsomag változtatással, 2 év hűségre. A dobozt már ott felbontotta az eladó/ügyintéző, és beüzemelte. (Nem kértem, de gondolom ez így megy ilyenkor). A készülékre viszont nincs részlet fizetés pluszba a számla mellé.
Itthon használatba vettem, és sorra elavult problémákba ütköztem (mivel nem volt ilyen márkájú telóm előzőleg, nem tudtam, hogy ennyire korlátozott a márka egyedi felhasználói felülete/testreszabhatósága), plusz egyéb apróságok.
Amikor kértem a személyzettől a telefon specifikációiról információt, nem kaptam, csak az általános dolgokat tudták felsorolni, ami a dobozon is volt (RAM és ROM méret, kamera). Így mondhatni vmennyire át is vertek, hogy meglegyen nekik a napi bónusz.
Ha nem neten rendelted, akkor így jártál.
Természetesen vehetsz másik telefont bármikor készpénzért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!