Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Barátnőmnek vettem 30-as SIM...

Barátnőmnek vettem 30-as SIM kártyát, hogy ingyen tudjam hívni. Most, hogy szakítás lesz, vissza akarja adni a kártyát, mondván, nem tarthatja meg, mert az én nevemre szól. Ha megtartaná, az törvénybe ütközne?

Figyelt kérdés
A későbbi használat és anyagi következményei a rizikósak szerinte. Milyen módon lehetne az, hogy törvényesen, tisztán az övé lehetne, hogy lekerülne a nevemről?
2019. jún. 3. 19:15
 1/5 anonim ***** válasza:
46%
A következő adategyeztetésnél ő veszi a nevére. Vagy kidobjátok és a következő adategyeztetés elmarad és megszűnik.
2019. jún. 3. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Ügyfélszolgálatot hívjátok fel, és átírják az ex barinő nevére.
2019. jún. 3. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
54%

Szia!

Telekom infó:


Ha az előfizető személye változik:


Az új előfizetőt rögzítjük rendszereinkben. Ehhez adategyeztetést kell elvégezni, ami során a Domino előfizetésedhez tartozó személyes adataidat ellenőrizzük. Az adategyeztetésre az alábbi elérhetőségeink egyikén van lehetőséged:


online,

a 06 (80) 630-045 telefonszámunkon, - ebben az esetben a hívást arról a telefonszámról kell kezdeményezned, amivel kapcsolatban egyeztetni szeretnél,

üzleteinkben.

Fontos tudnivaló, hogy az online és személyes ügyintézésnél is ott kell lenni nálad annak a SIM kártyának - telefonba helyezve -, amellyel kapcsolatban egyeztetni szeretnél. Az egyeztetés során az érintett hívószámra egyszer használatos jelszót küldünk ki, mellyel visszaigazolod, hogy az előfizetést valóban te használod. Külföldi okmánnyal rendelkező ügyfeleink az adatok átírását csak üzleteinkben kérhetik.


Az ellenőrzésedhez a következő adatokra is szükség lesz:


Magánszemély esetén:


az előfizető neve,

okmány száma (személyi igazolvány, magyar útlevél, vagy jogosítvány),

születési helye, [az okmányon található pontos, eltérés nélküli módon kell beírni: pl. BUDAPEST 09 (MAGYARORSZÁG) vagy külföldi születési hely esetén pl. ORADEA (NAGYVÁRAD, ROMÁNIA) ],

születési idő,

anyja neve,

e-mail címe,

értesítési mobil telefonszáma,

lakcíme.


-Havi díjas előfizetés esetén:

A régi és új előfizető együttes jelenléte, és a módosítási dokumentumok aláírása Telekom üzletünkben.

A módosítás előtt a teljes egyenleg rendezése feltétel (a lejár határidejű, a tárgyhavi számla és a hátralévő készülékrészletek egyösszegű befizetése szükséges)

Abban az esetben, ha már meglévő előfizetőre történik az átírás, neki sem lehet lejárt tartozása.

Amennyiben az új előfizetőnek még nincs havi díjas szerződése, a módosítást minden esetben fizetőképesség vizsgálat előzi meg. Annak eredménye befolyásolhatja azt, hogy a módosítás elvégezhető-e.

Két számlázás között (egy adott hónapon belül) csak egyszer módosítható az elő-, számlafizető.

Számhordozási folyamat alatt nem végezhető.

Lakossági díjcsomagok esetében az elő- és számlafizető személynek meg kell egyeznie.

Abban az esetben, ha folyamatban lévő készülék részletfizetésed van, csak abban az esetben kérheted az átírást, ha a módosítás előtt a hátralévő részleteket egy összegben kiegyenlíted.

Tarifahűséget tartalmazó díjcsomag esetén az átvállalónak a hűségidő lejártáig a díjcsomag módosításra csak tarifakötbér megfizetését követően van lehetősége.

Az előfizető módosítás kizárólag személyesen, üzleteinkben kérheted, a díjszabásunkban rögzített átírási díj ellenében.


Az átírás és az előfizető módosítás jogkövetkezményei a módosítás hónapjának első napjától lépnek hatályba. A soron következő számlát már az új előfizető nevére fogjuk kiállítani, mely számla már tartalmazni fogja az átírási díjat is (bruttó 4500 Ft/alkalom/SIM-kártya). Az átírás után havi és részletes számlát az új előfizető jogosult igényelni, a módosítás hónapjának első napjáig visszamenőleg.


A módosítást követően az új előfizető válik a szerződésből származó jogok kötelezettjévé és jogosultjává. Amennyiben az előfizetéshez határozott idejű szerződés kapcsolódik, az változatlanul folytatódik tovább, az új előfizetőhöz kapcsolódva.


Az előfizető személyében bekövetkező változás következményeként automatikusan elveszik az arany illetve a platina kedvezményjogosultsági szint.

Havi díjas előfizetések esetén fontos információ, hogy a módosítás hatására automatikusan megszűnik az elektronikus számla szolgáltatás, és a számlázás vissza áll papír alapú, postai számlaküldésre.

2019. jún. 3. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Mi egyszerűen bementünk a fiammal egy ügyfélszolgálatra, és együttesen kértük az átírást. Kb 10 perc alatt kész is volt.
2019. jún. 3. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Nagyon köszönöm!!!
2019. jún. 3. 20:21

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!