Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ha régi-új telefonom van, a...

Ha régi-új telefonom van, a Vodafone-ban kötelesek új kártyát adni?

Figyelt kérdés

Sima SIM helyett microSIM-es. Nem volt nálam a telefon, szóval a vodás hölgy nem volt hajlandó vágni (!!!) belőle, mert volt már, hogy valaki "tudta", és mégse olyan SIM kellett bele.

Samsung Galaxy Grand Prime-ról van szó, szóval fixen microSIM, de nem akartam vele veszekedni, nem is ez a kérdés.

Amin meglepődtem, hogy vágni akart.... Jogom van kártyacserét kérni, nem? Miért kéne megbíznom abban, hogy ő hogy vág? Telekomnál már cseréltem így SIM kártyát és adtak egy full új kártyát, amit regisztráltak ahhoz a telefonszámhoz.



2019. júl. 1. 17:56
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Nekem is volt, ahol vágtak. Teljesen jó lett. Kíváncsiságból megkérdeztem, mi van, ha elrontja 😊 azt mondta, akkor adnak másikat. Nekem egyébként V-nál cserélték, T-nál vágták. Ne izélj a vágás miatt.
2019. júl. 1. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

"a Vodafone-ban kötelesek új kártyát adni?"


Nem kötelesek. van egy Vodafone-os SIM kártyád, az, hogy milyen telefont veszel a te problémád. Ezt a problémát készségesen megoldják, ha Nálad van a telefon - de nem volt.

Igazából nem is értelek, mert nekünk is ugyanilyen problémánk volt, bementünk, levágta, betettük a telefonba és kész. Hol a gond?

Miért probléma, hogy vág? A telefon működik, az a lényeg, nem?????


És igen, jogos, hogy nem vágott látatlanban - már csak azért sem, mert ügyfélelégedettségi kérdőív is van: ha látatlanba vág és nem jó a telefonodba, akkor jogosan lehetnél elégedetlen.

2019. júl. 1. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Végülis ez is érthető, hogy az ő felelőssége. Csak nekem meg sz@r érzés, hogy hülyének néz. Na, mindegy. Holnap beviszem a telefont is és ennyi. :D
2019. júl. 1. 18:30
 4/9 A kérdező kommentje:
Mondjuk, ha náluk veszek új készüléket, akkor szerintem kötelesek a kártyát biztosítani, hogy használni tudjam a telefont. (Itt nem erről van szó, csak megjegyeztem.)
2019. júl. 1. 18:32
 5/9 anonim ***** válasza:
100%

" Csak nekem meg sz@r érzés, hogy hülyének néz."


Miért is néz hülyének? Mert látatlanban nem volt hajlandó vágni? Nem, emiatt nem nézett hülyének, csak jelezte, hogy neki volt már rossz tapasztalata.

2019. júl. 1. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

"Mondjuk, ha náluk veszek új készüléket, akkor szerintem kötelesek a kártyát biztosítani, hogy használni tudjam a telefont. "

Igen, ha meghibásodás miatt nem lehet használni.

Minden más esetben a simcsere díja bruttó 7.000.-Ft, melyet az Ügyfél következő számlájára terhelünk rá!

2019. júl. 1. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
Nem új kártyát köteles biztosítani, hanem azt, hogy tudd használni a kártyát az új telefonban. De miért gond neked, ha ezt vágással teszi meg?
2019. júl. 1. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

#6


olvasgass pár napi infót szerintem ;)

2019. júl. 1. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Gyereknek az új telefonjában is vágatam mert kisebb SIM kártya kellett vodánál vittem telefont és profin megcsinálták.
2019. júl. 1. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!