Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Melyik mobiltelefon szolgáltat...

Melyik mobiltelefon szolgáltató emberségesebb és megbízható? Fogyasztó barát!

Figyelt kérdés
Mobil kommunikáció

2019. júl. 12. 20:33
 1/6 anonim ***** válasza:
95%
Egyik se. Mindegyikre olvashatsz rengeteg panaszt.
2019. júl. 12. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
82%

Pénzéhes multi az összes.


Bármelyiknél találkozhatsz normális, segítőkész ügyintézővel, ahogy bunkó, lekezelővel is.

2019. júl. 12. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
94%
Teljesen mindegy. Lapozd végig pl. a Tékozló Homár blogot, mindegyikre lesznek olyan esetek, hogy csak lesel. Viszont sok függ az adott ügyintéző felkészültségétől és segítőkészségétől.
2019. júl. 12. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Mindhárom szolgáltatónál voltam, de a Telekomnál csak gyerekként, régen, feltöltőkártyásként, ezáltal ügyfélszolgálatos ügyem nemigazán volt.


A Vodafone ügyfélszolgálata szerintem jobb volt, például, ha valamit úgy éreztem, hogy inkorrektül számláztak, akkor az ügyintéző saját hatáskörben jóvá tudja írni. Megkérdeztem, hogy mennyit tud saját hatáskörben, erre nem akart válaszolni, de amikor rákérdeztem, hogy 10 ezer forint? Erre már mondta, hogyha már ilyen jól beletrafáltam, igen, annyi. :) (Nem írom le, hogy ez a beszélgetés mikor volt, és hogy hívták az ügyintézőt, nehogy baja essen.) Volt egy olyan, hogy december 25-26-án korlátlan belföldi beszélgetést adott a Vodafone, gondoltam wihijj, töltsük fel a Blee-t (ha a Blee számoddal hívást fogadsz, 5 perc után kapsz 1 perc egyenleget, tehát úgy gondoltam, hogy olyan 10 óra után kapok majd 120 percet, ami arra tök jó, hogyha a havi 100 perc elfogy, majd telefonálok arról). Nade kiderült az ügyfélszolgálaton, hogy a nomadikus számra ez nem vonatkozik, de gond nélkül jóváírta a következő havi számlámon azt a kb. 4000 forint összeget. A hűségidő lejárata előtt nem sokkal felhívtak a Vodafone-tól, hogy hogyan tovább, mondtam, hogy el fogok menni a Vodafone-tól. Erre megkeresett az ügyfélmegtartó csoport, de lemondtak rólam, mert elmondtam, hogy milyen ajánlat van a versenytársnál, és nem tudtak olyan (akár egyedi?) csomagot adni, hogy maradjak.


A Telenornál a háttércsoportra van bízva a dolog, az ügyfélszolgálaton maximum csak annyit mondanak, írj panaszt, majd ők elbírálják. Volt hozzájuk szerencsém, lemondtam a Deezer-t, amint lemondtam, egyből nem is tudtam használni. Viszont arra a napokra is kiszámlázták a Deezer-t, amikor már le volt mondva. Amivel nem is lett volna gond, ha csak számlafordulókor kapcsolják ki. Elutasították a panaszomat, az NMHH (vagy kikhez) küldött panasz miatt azt írták viszont, hogy nem akarják, hogy elromoljon a szolgáltató-ügyfél kapcsolat, vagy valami ilyesmi, és méltányosságból jóváírták. Itt ráadásul csak egy ilyen 1200 körüli összegről volt szó.


Röviden: a Telenornál jóval merevebbek, a Vodafone lazább, ügyfélbarátabb. Ráadásul a Vodafone-nál a térerő is jobb egy picivel.


Miért nem megyek akkor vissza? Telenornál találtam egy flottát, ami ár-érték arányban verhetetlen és a saját nevemen maradt ugyanúgy a számom (havi kb. 5000 ft, 175 perc másodperces számlázással, 10GB net, adatmegosztó sim, és ha elfogy a mobilnet, akkor is ugyanúgy használható, csak a youtube fog akadni, de a szörfözés/messengerezés ugyanúgy gyors, akkor is, ha képet küldesz).

2019. júl. 12. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

felesleges erre ennyire rágörcsölni. ahogyan más is írta, mindhárom szolgáltatóra van egy csomó panasz. viszont részleteiben nem látod a teljes eseteket. sok esetben jogosak a panaszok, de legalább annyi olyan van, ahol az előfizető egy életképtelen agyhalott, és úgy panaszkodik, hogy meg sem próbált megoldást keresni(például sokszor itt is olyan kérdések szoktak születni, amire az ügyfélszolgálat ingyenes telefonszámon azonnal tudna választ adni, de ő nem telefonálgat ugye...inkább azonnal azt mondja, hogy mekkora szar ez a szolgáltató...)


nekem például így még a telekommal soha nem volt olyan problémám, amire ne találtam volna megoldást vagy magamtól vagy a segítségükkel. másnak meg a f_sza kivan a telekommal...szóval igazából tökmind1, melyiket választod.

fogod magad, és előfizetsz az egyikhez, aztán használod...ennyi.

2019. júl. 13. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Hmmmm,nem tudom.

Én feltöltő kártyásként nézve:mind3 szolgáltató xar;/ ,bár azt használom.

Dual simet,"telenor,mert az a számom már 5

éve fut",Vodafone mert jobb a térereje és a net lefedettsége!


Előfizetésesként:sok pénzt lehúznak;( illetve ki se használom.

Flotta oh igen,becsülnek.De nem az ilyen "netes flotta",hanem például a kórházi vagy céges családon belüli flották.

(tapasztalat)

2019. júl. 13. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!