Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok

A kérdés

Melyik mobiltelefon szolgáltató emberségesebb és megbízható? Fogyasztó barát!

Mobil kommunikáció

Keress kérdéseket hasonló témában: mobiltelefon

  júl. 12. 20:33  Privát üzenet  

A válaszok
Egyik se. Mindegyikre olvashatsz rengeteg panaszt.

A válasz 93%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/6Időpont júl. 12. 20:35 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Pénzéhes multi az összes.


Bármelyiknél találkozhatsz normális, segítőkész ügyintézővel, ahogy bunkó, lekezelővel is.



A válasz 79%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 82%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/6Időpont júl. 12. 20:54 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
zoligyerek nevű felhasználó válasza:

Teljesen mindegy. Lapozd végig pl. a Tékozló Homár blogot, mindegyikre lesznek olyan esetek, hogy csak lesel. Viszont sok függ az adott ügyintéző felkészültségétől és segítőkészségétől.

A válasz 91%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 71%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/6Időpont júl. 12. 21:11 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Mindhárom szolgáltatónál voltam, de a Telekomnál csak gyerekként, régen, feltöltőkártyásként, ezáltal ügyfélszolgálatos ügyem nemigazán volt.


A Vodafone ügyfélszolgálata szerintem jobb volt, például, ha valamit úgy éreztem, hogy inkorrektül számláztak, akkor az ügyintéző saját hatáskörben jóvá tudja írni. Megkérdeztem, hogy mennyit tud saját hatáskörben, erre nem akart válaszolni, de amikor rákérdeztem, hogy 10 ezer forint? Erre már mondta, hogyha már ilyen jól beletrafáltam, igen, annyi. :) (Nem írom le, hogy ez a beszélgetés mikor volt, és hogy hívták az ügyintézőt, nehogy baja essen.) Volt egy olyan, hogy december 25-26-án korlátlan belföldi beszélgetést adott a Vodafone, gondoltam wihijj, töltsük fel a Blee-t (ha a Blee számoddal hívást fogadsz, 5 perc után kapsz 1 perc egyenleget, tehát úgy gondoltam, hogy olyan 10 óra után kapok majd 120 percet, ami arra tök jó, hogyha a havi 100 perc elfogy, majd telefonálok arról). Nade kiderült az ügyfélszolgálaton, hogy a nomadikus számra ez nem vonatkozik, de gond nélkül jóváírta a következő havi számlámon azt a kb. 4000 forint összeget. A hűségidő lejárata előtt nem sokkal felhívtak a Vodafone-tól, hogy hogyan tovább, mondtam, hogy el fogok menni a Vodafone-tól. Erre megkeresett az ügyfélmegtartó csoport, de lemondtak rólam, mert elmondtam, hogy milyen ajánlat van a versenytársnál, és nem tudtak olyan (akár egyedi?) csomagot adni, hogy maradjak.


A Telenornál a háttércsoportra van bízva a dolog, az ügyfélszolgálaton maximum csak annyit mondanak, írj panaszt, majd ők elbírálják. Volt hozzájuk szerencsém, lemondtam a Deezer-t, amint lemondtam, egyből nem is tudtam használni. Viszont arra a napokra is kiszámlázták a Deezer-t, amikor már le volt mondva. Amivel nem is lett volna gond, ha csak számlafordulókor kapcsolják ki. Elutasították a panaszomat, az NMHH (vagy kikhez) küldött panasz miatt azt írták viszont, hogy nem akarják, hogy elromoljon a szolgáltató-ügyfél kapcsolat, vagy valami ilyesmi, és méltányosságból jóváírták. Itt ráadásul csak egy ilyen 1200 körüli összegről volt szó.


Röviden: a Telenornál jóval merevebbek, a Vodafone lazább, ügyfélbarátabb. Ráadásul a Vodafone-nál a térerő is jobb egy picivel.


Miért nem megyek akkor vissza? Telenornál találtam egy flottát, ami ár-érték arányban verhetetlen és a saját nevemen maradt ugyanúgy a számom (havi kb. 5000 ft, 175 perc másodperces számlázással, 10GB net, adatmegosztó sim, és ha elfogy a mobilnet, akkor is ugyanúgy használható, csak a youtube fog akadni, de a szörfözés/messengerezés ugyanúgy gyors, akkor is, ha képet küldesz).



A válaszíró 73%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/6Időpont júl. 12. 21:23 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

felesleges erre ennyire rágörcsölni. ahogyan más is írta, mindhárom szolgáltatóra van egy csomó panasz. viszont részleteiben nem látod a teljes eseteket. sok esetben jogosak a panaszok, de legalább annyi olyan van, ahol az előfizető egy életképtelen agyhalott, és úgy panaszkodik, hogy meg sem próbált megoldást keresni(például sokszor itt is olyan kérdések szoktak születni, amire az ügyfélszolgálat ingyenes telefonszámon azonnal tudna választ adni, de ő nem telefonálgat ugye...inkább azonnal azt mondja, hogy mekkora szar ez a szolgáltató...)


nekem például így még a telekommal soha nem volt olyan problémám, amire ne találtam volna megoldást vagy magamtól vagy a segítségükkel. másnak meg a f_sza kivan a telekommal...szóval igazából tökmind1, melyiket választod.

fogod magad, és előfizetsz az egyikhez, aztán használod...ennyi.



A válaszíró 70%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/6Időpont júl. 13. 08:53 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Hmmmm,nem tudom.

Én feltöltő kártyásként nézve:mind3 szolgáltató xar;/ ,bár azt használom.

Dual simet,"telenor,mert az a számom már 5

éve fut",Vodafone mert jobb a térereje és a net lefedettsége!


Előfizetésesként:sok pénzt lehúznak;( illetve ki se használom.

Flotta oh igen,becsülnek.De nem az ilyen "netes flotta",hanem például a kórházi vagy céges családon belüli flották.

(tapasztalat)



A válasz 0%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 61%-ban hasznos válaszokat ad.
# 6/6Időpont júl. 13. 18:56 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Hüségidő meghosszabbításával vásárolt készüléket használhatom-e más mobil szolgáltató SIM -kártyájával . Ilyen esetben ki kell fizetni a telefont vagy sem? Vagy kötbèrt kell-e fizetni?
Telenor megrendelés lemondása?
A Telenor, mint szolgáltató milyen? Eddig Vodafone-s voltam, de nagyon kedvező mobiltelefon ár miatt fontolgatom a váltást
Melyik a legolcsóbb KÁRTYÁS mobilcsomag?
Feltöltőkártya internetes aktiválásakor melyik szolgáltatónál tudok nyilatkozni hogy azonnal legyen titkos a szám, adatokat üzletszerzésre ne használják fel?
Vettem egy gsm boltba egy galaxy a3-2017-et és 3-4 hónapig működött, és a mai nap kiirta, hogy a telefon nem engedélyezett esetleg lehet szolgáltató által letiltott?

Kérdések az Elektronikus eszközök rovatbólKérdések a Mobiltelefonok rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!