Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Van egy nagyon jó hangszóróm,...

Van egy nagyon jó hangszóróm, meg lehet ezt oldani?

Figyelt kérdés

Nos, van egy nagyon király hangszóróm, én személyszerint nagyon meg vagyok vele elégedve! Szép tiszta hang, erőteljes basszus, alig torzít!


Itt lenne: [link]


Sajnos az a probléma, hogy a gyári erősítője nagyon kezdi felmondani a szolgálatot, meg tudnám oldani, hogy egy másik szobai erősítőt veszek hozzá és azzal összekötöm? Elnézést ha hülyeséget kérdeztem, teljesen laikus vagyok a témában. Ismerőseim körében pedig senki nem foglalkozik ilyennel sajnos. Köszi a válaszokat srácok!



2021. aug. 23. 23:04
 1/2 anonim ***** válasza:

Ezeket az adatokat találtam róla:


Összteljesítmény: 70W

Szatellit: 15 W

Mélynyomó: 40 W

Impedancia:

Szatellit: 4 ohm

Mélynyomó: 8 ohm


Ezeknek megfelelő erősítőt keress hozzá. A teljesítménye legfeljebb a hangszórók teljesítményével azonos legyen vagy inkább annál valamivel kisebb. A mélycsatorna legfeljebb 40 W, a szatellit oldalanként legfeljebb 15 W. A mélycsatorna kimenete 8 Ω-os, a szatelliteké 4 Ω-os legyen.

2021. aug. 23. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 Zzzoli ***** válasza:

Mi az hogy nagyon kezdi felmondani a szolgálatot? Akkor meg kell javítani. Egyébként az szokott a baja lenni hogy lemegy bármikor stand by állapotba, akkor is ha van bemenő jel.

Egyébként valami kis D osztályú erősítőt fogsz hozzá találni esetleg, például az aliexpressen, aminek van aktív sub kimenete is.

2021. aug. 24. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.