Xbox one series s garancia hogy működik?

Figyelt kérdés
Hírdetnek egy bontatlan konzolt viszont a számla nincs meg, garancia attól érvényes a konzolon? Vagy hogy működik ez? Vagy mi az amit aktivalni kell miscrosofton? Nem értem. Várom a válaszokat!

2021. dec. 11. 19:42
 1/6 anonim ***** válasza:
Magyar jogszabályok szerint garancia csak számlával érvényes. Szóval ha nem is valami feketeimportos gép, akkor se tudod érvényesíteni a garanciát ha valami gond lesz vele.
2021. dec. 12. 01:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Értem köszönöm!!
2021. dec. 12. 10:06
 3/6 anonim ***** válasza:

Az Xbox One és az Xbox Series két külön gép. A Microsoft hibája, hogy ilyen retardáltan összetéveszthetően nevezte el a gépeit, csak mondom.


A garanciáztatás Xbox esetén HÁZTÓL-HÁZIG tart és GLOBÁLIS. Vagyis bárhol veszel bármilyen Xboxot, ők központilag elviszik, javítják és visszahozzák HA támogatott országban laksz. Magyarország is ilyen ország.


A garancia igényléshez a gép szériaszámának meg kell lennie, ami a konzol hátoldalán található. A hivatalos garancia kettő év. Minden gép automatikusan kap közel 3 év garanciaidőt a rendszerben a gyártástól számítva. Azért többet, mert beleszámolják, hogy nem biztos, hogy a gépet azonnal eladják. A gyári garanciaidőt a szériaszám birtokában lehet ellenőrizni az Xbox.com-on. Ha a kettő vagy több év még megvan a vásárlás napjától számítva akkor semmilyen egyéb papír, így számla sem kell! Az Xbox.com weboldalon vagy telefonon keresztül lehet rendelni egy futárt aki eljön a gépért majd a megadott címre visszaviszi. A vásárló egyetlen költsége az, hogy magának kell becsomagolnia a gépet. SEMMIT nem szabad bele tenni csak a lecsupaszított gépet (meg lehetőleg valami bélést, mondjuk újságpapírt), se kábelt se kontrollert, se lemezeket ne hagyjunk benne. Régebben úgy volt, hogy a fuvarlevelet is ki kellett nyomtatni és felragasztani, nem tudom manapság, hogy van.


AZONBAN ha a gyári garanciaidő kevesebb mint kettő év, aminek sok oka lehet, de az egyik, hogy nagyon sokat állta a gép valahol egy raktárban vagy polcon akkor csak a SZÁMLÁVAL lehet bizonyítani a vásárlás idejét. Ez esetben valószínűleg elkerülhetetlen elküldeni a számla másolatát emailben. A hivatalos magyar Xbox telefonszám (munkaidőben) 06 80 018590. Ezt érdemes lehet felhívni akkor is ha bizonytalanok vagyunk a hiba okában. Hacsak nem olyan a hiba, hogy be se kapcsol a gép akkor előfordulhat, hogy házon belül megoldható a dolog.

2021. dec. 13. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Nagyon koszonom ezt a bővebb infot!! Ment a zold ;)
2021. dec. 13. 21:12
 5/6 A kérdező kommentje:
Kedves 3. Valaszolo, ha esetleg svajci bontatlan gepem van, ugyanugy ervenyes itt magyarba a gari?
2021. dec. 15. 13:29
 6/6 anonim ***** válasza:
#5 Természetesen. De ha a gyári kód alapján lejárt már a garancia akkor kell valamiféle vásárlást igazoló számla.
2021. dec. 15. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!