Mi a baja az airpodsomnak?

Figyelt kérdés
Tegnap vettem egy AirPods 1. generaciot egy telefonos boltban, az biztos hogy nem kamu mert minden stimmel vele. Viszont berakom a 100%ra feltöltött fülest és 15perc múlva a bal füles kb 80%on van a jobb meg 20% ha nem kevesebb. Mi lehet a baja? És hogy lehet megjavítani? Telefonos boltban vagy Apple szervizben meg lehet csináltatni?
2022. jún. 23. 16:38
 1/3 anonim ***** válasza:
31%

Az a baja, hogy brutálisan öreg már és tönkrementek benne az akkumulátorok. Én 2018-ban vettem az 1. gen airpodsomat, az is ilyen, 25 percet bír már csak az akkumulátora.

Az 1. gen Aorpods gyártásával 2019 márciusában álltak le, tehát a legújabb példány is 3 évesnél idősebb, annál fiatalabbat nem vehettél.

Sajnos ezt beszívtad. Ezekben nem lehet csak úgy akkumulátort cserélni. Nem is tudom foglalkozik-e valaki magyarországon ilyennel. Roncsolásmentesen szinte lehetetlen ezeket szétszedni és kibányászni belőle az akksit.

A hivatalos szervizben pedig nem foglalkoznak az airpodsokkal, az apple ezeket nem szervizeli, hanem ha kéred, akkor adnak egy másikat. De ahogy nézem az 1. gen-hez már nincs is szerviztámogatás, csak a 2.-estől felfelé vannak listában.

Próbáld meg visszakérni az árát a boltostól!

2022. jún. 23. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
A boltossal mar beszéltem és azt mondta higiéniai okok miatt nem veheti vissza mivel mar volt a fulemben
2022. jún. 23. 17:57
 3/3 anonim ***** válasza:
72%

Ja jó vicc :D

EGy használt szart eladott ami ki tudja, hogy hány ember fülében járt, most meg erre hivatkozik... menjen a ...ba.


[link]

Van a használt termékekre is szavatosság!

Fenyegesd meg a fogyasztóvédelemmel és az adóhatósággal! EGy ilyen boltban biztos, hogy találnak valamit ha kiszállnak, úgyhogy ha elég kemény vagy, vissza fogja adni az árát.


"Jó tudni, hogy használt termék vásárlásakor is megilleti a vásárlót az úgynevezett szavatossági jog – hívja fel a figyelmet közleményében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH).


Ez azt jelenti, hogy az eladó szavatolja, hogy a terméknek nincs olyan hibája, ami a vevő számára nem ismert, illetve ha a vásárlástól számított egy évig ilyen hiba lép fel (amellett, hogy az új tulajdonos azt rendeltetésének megfelelően használja) akkor azért felelősséget vállal. Ennek keretében a vevő kérheti a termék kicserélését (ez ilyen ügyleteken nem jellemző), megjavíttatását, vagy a javítás költségeinek kifizetését, illetve ha a termék hibája másképp nem orvosolható, a vételár visszafizetését."

2022. jún. 23. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!