Szervízben tönkre tették a ps4et, a pénzt vissza kértem visszakaptam. Ettől függetlenül tehetek panaszt a fogyasztóvédelemnél?
Figyelt kérdés
szept. 29. 17:30
11/14 anonim válasza:
Mi akadályoz abban hogy részletesen leírod a problémát ? Ez egy kínvallató csoport ? Nem , de 4 válasz után is tippel a válaszoló mi hogy történt ...
12/14 Ypszilon1980 válasza:
Mivel nem tudunk semmilyen részletet, elég nehéz lenne erre válaszolni. Fogyasztóvédelemnél panaszt csak akkor tehetsz, ha a szolgáltatót, jelen esetben a szervízt megkeresed és velük ezt megpróbálod írásban rendezni, plusz meg kell határoznod mi a követelés, de azt sem tudod, akkor most nem értem mit akarsz egyáltalán.
13/14 anonim válasza:
Kaptál valamilyen papírt, munkafelvételi lapot a szervizben? Ezen kellene rajta lennie hogy ki milyen gépet milyen hibával adott be javításra. Ezzel lehetne bizonyítani hogy te milyen hibával adtad le, aztán utána pedig a géppet megvizsgálva lehet felfedezni hogy nem az a hiba van neki és akkor már lehet valamit kezdeni a dologgal.
14/14 anonim válasza:
Valóban nem érthető a kérdés. Ha csak ennyi, hogy náluk ment tönkre, de kártalanítva lettél, akkor milyen alapon tennél panaszt? Hogy "ezek a gonoszok kártalanítottak, ez mégse járja!" (?) Az meg, hogy szervizelés közben véletlenül el lehet (még jobban) rontani készülékeket ... sajnos ez egy ilyen pálya, erre nincs mit panaszkodni. Pláne, ha utána kártalanítottak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!