Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek

A kérdés
Daweeh nevű felhasználó kérdése:

Mit tegyek ha a JBL Flip 3 hangszóróm nem tölt és nem kapcsol be? (garancia nincs rajta) Az egész a connect app és a szoftverfrissítés miatt lehet?


Keress kérdéseket hasonló témában: JBL

 2018. júl. 9. 09:37  Privát üzenet  

A válasz

Ha bedugod a konnektorba, nem világít a bekapcs gomb?

Próbáld meg h lenyomod a connect és hangerő fel gombokat és tartod hátha..



A válaszíró 80%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/1Időpont 2018. júl. 9. 09:46 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Telenornál vásárolt windowsphone 8 telefonomat ha itthon frissítem 8.1-re, megmarad a garancia, és az adataim?
Hogy kell szoftverfrissitést csinálni?
Szoftverfrissítést garanciaidőn belül ingyenesen megcsinálnak szervizponton?
T-mobilnál vásárolt telefonnál elveszik a garancia, ha itthon frissítem a telefon szoftverét?
Van egy sony xperia z-m kártyafüggetlen és szoftverfrissytést akarok rárakni teljesen hivatalos gyártó éltal kiadott nem okoz garancia vesztést?
Lehet-e 2.3-as szoftvert rakni xperia x10 mini pro-ra h megmaradjon a garancia és 2.1-re google play-t?

Kérdések az Elektronikus eszközök rovatbólKérdések a Szórakoztató készülékek rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!