Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek

A kérdés

Baleseti garancia tv-re? Van aki jártas ebben a témában és van tapasztalata?

(Tegnap kiírtam egy kérdést, de mivel a kérdésem most másra vonatkozik, így új kérdést írtam ki)


Nos, van egy pár hónapos Samsung Smart TV-m. Sajnálatos módon baleset érte és betört a kijelzőpanelje.

Néztem, hogy vásárláskor kötöttem egy BusinessBox EXCLUSIVE Vásárlói gondoskodást rá. 2 év garancia.


Olvastam az interneten több olyan esetet, hogy nem kötöttek rá ilyenfajta biztosítást és nem tudtak már mit tenni a frissen vett tv-vel.


Persze, tudom nem úgy megy, hogy ingyen kicserélik, de még is hogy működik ez? Mit is takar pontosan? Olvastam de nem annyira tiszta.

Sajnos felhívni nem tudom őket, majd csak hétfőn, így vettem a bátorságot és kiírtam a kérdést, hátha tud valaki segíteni és hátha van valakinek tapasztalata ezen a téren.



Keress kérdéseket hasonló témákban: TV, baleset, sérülés, kijelző, Smart TV, garancia, vásárló

  febr. 9. 11:03  Privát üzenet  

A válaszok
1 2
Kaptál egy szerződési példányt, azt esetleg elolvasod?

A válaszíró 72%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/12Időpont febr. 9. 11:04 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Persze elolvastam, de mint írtam nem vagyok jártas ebben és pontosan nem tudtam "kivenni" belőle, hogy most ilyen esetben mi történik.

# 2/12Időpont febr. 9. 11:10 Privát üzenet
szántóvető nevű felhasználó válasza:

akkor töltsd fel ide a szerződést és valaki biztosan át fogja nézni.

A válaszíró 62%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/12Időpont febr. 9. 11:13 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

[link]

# 4/12Időpont febr. 9. 11:16 Privát üzenet
szántóvető nevű felhasználó válasza:

én azt valószínűsítem hogy az ún. baleseti meghibásodásban foglaltak szerint fognak eljárni,tehát 25e Ft-os önrész megfizetése mellett fogják a készüléket megjavítani.

A válaszíró 62%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/12Időpont febr. 9. 11:25 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Magyarul 25 ezerbe kerülne megjavítani / kicserélni a televízióm kijelzőpaneljét?

# 6/12Időpont febr. 9. 11:28 Privát üzenet
szántóvető nevű felhasználó válasza:

elkövettem azt a hibát hogy csak futólag néztem át a dokumentációt..szóval tudni kéne hogy mit kötöttél:premium,exclusive vagy baleseti szolgáltatáscsomagot?

A válaszíró 62%-ban hasznos válaszokat ad.
# 7/12Időpont febr. 9. 11:38 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Exclusive

# 8/12Időpont febr. 9. 11:43 Privát üzenet
szántóvető nevű felhasználó válasza:

akkor javítaniuk kellene,anélkül hogy fizetned kéne.de a szándékos rongálás vagy súlyos gondatlanság,háziállat stb kizáró ok,tehát meg fogják kérdezni hogy mi történt a készülékkel.úgyhogy 50-50%.kérdés hogy akarnak-e fizetni.hogy tört be a kijelző?ki kéne találnod valami hihető dolgot.

A válaszíró 62%-ban hasznos válaszokat ad.
# 9/12Időpont febr. 9. 11:57 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Viszont ha fizetni is kell érte, akkor "csak" 25 ezer Ft-ot?

(még mindig olcsóbb mint egy új tv)



# 10/12Időpont febr. 9. 12:06 Privát üzenet
1 2

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Ha aliexspressről rendelek iphone-t akkor arra itt lesz garancia ugye? Merjek egyáltalán onnan rendelni? Esetleg van valakinek tapasztalata?
Chronos pu okosorávsl van valakinek tapasztalata?
Xperia z3+: a videó alkalmazás túlmelegszik, és leáll, másnak is van ilyen tapasztalata?
B-tel garanciáról kinek milyen tapasztalata van?
Van valakinek tapasztalata a digipartner.hu webáruházzal kapcsolatban? Leginkább a garancia érdekelne. Telefon vásárlás előtt állok.
Van itt a fórumon valakinek saját gyakorlati tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy mi történt (történik) miután elindított egy "Javítási kérelmet" az XBOX konzoljához?

Kérdések az Elektronikus eszközök rovatbólKérdések a Szórakoztató készülékek rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!