Kezdőoldal » Emberek » Barátok, barátságok » Rossz ötlet lenne a rendes,...

Rossz ötlet lenne a rendes, helyes orvosnővel barátkozni?

Figyelt kérdés

Én 29F, ő 31N. Elvileg párja van (talán férjezett is), nem is ezért (bár nem mondom hogy nem fordult meg a fejemben).


Új helyre költöztem és ő lett a kezelőorvosom akihez bizonyos időszakonként, átlagosan havi rendszerességgel vissza kell járnom ellenőrzésre.

Ő is a közelben lakik és ő ide született, az apja a főorvos, úgyhogy bár fiatal de érti már a dolgát.


Mivel az új helyen alapvetően nincs még sok barátom a környéken, gondoltam megpróbálnék barátkozni vele, szeretem ezt az intellektust - én is természettudományból diplomáztam, igaz egy másik ág, mert mérnök vagyok. Szóval én ilyen körben szívesen ismerkednék emberekkel, biztos van neki egy baráti köre akik hasonlóak, és szerintem jó társaságot jelentene számomra. Abszolút bejön a személyisége, mosolyog, nevet (még kínos témán is). Más orvosok fapofával mondják a szöveget.


Viszont az orvos-páciens kapcsolat kárára mehet, még akkor is, ha csak baráti a megközelítés. Amúgy is lehet, hogy csak alapból kedves, nem biztos hogy ettől ő még engem kedvel vagy kíváncsi rám.


Rossz ötlet?



2022. máj. 19. 12:07
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem igen. Már csak abból a megközelítésből is, hogy ha rosszul sül el, tönkrevágja az összes további vizsgálatod kellemes hangvételét.
2022. máj. 19. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%

Csak azért, mert a kezelőorvosod normálisan, emberi hangon szól hozzád, mint a betegéhez, nem gondolnám, hogy barátkoznod kellene vele, különösen, ha férjezett.


Könnyen félreérthető az ilyesmi, nem szokott jól elsülni, hogyha egy alapvetően más jellegű kapcsolatot (pl. itt orvos-beteg kapcsolat) más irányba kezdünk el erőltetni (pl. itt barátság vagy több).

2022. máj. 19. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Rossz ötlet.

Ha van párja, akkor eleve az.