Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » A vevőnek kell az általa...

A vevőnek kell az általa megrendelt áruért könyörögni?

Figyelt kérdés
Rendeltem egy csajtól fülbevalót (ő készíti). Szombaton megírtam neki, hogy csak szerda délután fél 3 körül tudnám az egyik ismerősömet érte küldeni (személyesen sehogyse tudtam volna érte menni, mert messze lakunk egymástól). Írta oké, majd jelentkezik. Erre ma este 10 kor ráír, hogy holnap nem lehetne-e 5 óra... Mivel egész eddig nem jelentkezett, már visszamondtam a fuvart. Persze neki állt feljebb (akartam hívni mobilon, de sem a számát, sem a pontos címét előzőleg nem adta meg). Szerintetek nekem kellett volna 100x ráírni, hogy na mi van már a fülbevalóval?
2014. jan. 28. 22:53
 1/2 anonim ***** válasza:
86%
Normális ember aki el akar indítani egy bizniszt, az ilyenekre nagyon odafigyel hogy tartsa a beígért vagy előre látható időt.. Sajnos én is kezdek kilyukadni egy ilyen könyörgéshez, pedig ez a webshop már 20 éve jelen van, mégis 1 hete se üzenet semmi...A hülye megrendelő meg várjon rájuk, utána már amikor lemondasz róla hogy valaha is megérkezik, akkor hívnának hogy érkezik a csomag, és Ők vannak felháborodva hogy miért nem tartok rá igényt. Volt ilyen is.. 2hete késett egy szerszám, már inkább megrendeltem máshonnan ahol kihozták 3 nap alatt.
2014. jan. 28. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
61%

1, ha fontos érdeklődsz iránta

2, soha ne rendelj olyan "eladótól" aki nem is hivatásos abban amit képvisel..

2014. jan. 28. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!