Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Miért nem tudok megmaradni...

Miért nem tudok megmaradni egyik munkahelyem sem?

Figyelt kérdés

Még diák vagyok, de 1 éve szinte mindig dolgozom valahol. 3 hónap volt a leghosszabb idő, amíg kibírtam egy helyen.

Kipróbáltam sok helyet, vendéglátást, ruhabolti kisegítést, irodai munkát, hostesskedést, árufeltöltést. Sok helyen csak egy-egy napokat vállaltam be, kellett a pénz, de már előző este megbántam, és rossz érzéssel indultam el.

A hosszabb távú munkáim az elején lazák voltak, nem volt megerőltető, elvoltam vele. Aztán amikor elkezdett keményebb lenni, nehezebb feladatokat kaptam, amit el se magyaráztak rendesen, csak mondták hogy csináljam meg, és más diákoktól kérdeztem meg, akik max 1x-2x csinálták azt a feladatot, így ki tudja, ők hogy boldogulnak vele, na meg magyarázni nem tudnak, mert nincsenek hozzászokva a tanításhoz...

Barátokat sose találtam munkán.

Elég sok szabadidőm van, ha nem dolgozom, amit nagyon megunok, ilyenkor gőzerővel keresek munkát és örülök, hogy végre nem unatkozom, aztán egy idő után már csak feküdnék itthon egész nap, majd annyira megutálom, hogy kilépek és keresek mást, aminek szintén ez a sorsa...


A gyűlölködő válaszolóknak előre mondom, NEM kapok mindenre pénzt a szüleimtől, pont ezért dolgozom, és évek óta nem voltam lenullázva anyagilag.


2017. febr. 22. 20:48
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Ennek nagyon egyszerű oka van, ugyanis nem azt csinálod, amit szeretnél csinálni. Nem véletlenül mondják ezt a hülye szöveget, hogy akkor csinálod jól, ha a hobbid egyben a munkád is, és ezt én magamon tapasztaltam meg.
2017. febr. 22. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza: