Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Gyakran szoktál panaszt tenni?

Gyakran szoktál panaszt tenni?

Figyelt kérdés
Pl. boltban vagy étteremben nem vagy megelégedve a kiszolgálás vagy a termék minőségével, vagy kifogásolod a hivatalos szervek eljárását, vagy hogy nincs fűtés a buszon stb. És nem csak szavakban, hanem hogy ennek írásos formát is adsz (vásárlók könyve) vagy a nyilvánossághoz fordulsz.
2021. febr. 11. 18:01
 1/10 anonim ***** válasza:
56%
Soha
2021. febr. 11. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
65%
Egyszer vittem vissza menzán a tálcát mikor mindenki(általános iskola) és mikor adtam le a tálcát, megjegyeztem hogy haj volt a kajába, azt mondták így jártál :))
2021. febr. 11. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
63%

Ritkán, sőt szinte soha. Általában ha valami annyira zavar, hogy már panaszkodnék (pl. vonaton fűtés), akkor szóban jelzem, erre általában azt válaszolják udvariasan, hogy már tudnak a dologról, dolgoznak a megoldáson.


Egyszer kollektívan írásban panaszkodtunk az egyik professzorról az egyetemen, az lett szerencsére a vége, hogy utána nem szóbeliztethetett egyedül.

2021. febr. 11. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%

Van amikor teszek van amikor nem.


Amit látok, hogy szerencsére van visszhangja a "közösségnek".


Nem panaszkodom minden apróság miatt, de azt vettem észre, amikor kinyílik a bicska akkor általában másoknál is ezt a hatást érik el.


Volt Pizzázó ahol baromi sohat vártunk egyáltalán arra, hogy oda jöjjön a pincérnő, majd még többet egy pizzára, ami félig átsült ehetetlen volt. A mellettünk ülők konkrétan felálltak és elmentek.


Írtam Google Maps-en értékelést, és láttam, hogy a mellettünk ülők is leírták a panaszukat. Később bezárt a hely még Covid előtt.


Vagy volt egy közeli pékség, a kaja tök jó. de a kiszolgálók undorítóak.


Bementem, köszöntem, normális, illedelmes voltam. Az eladó pakolt a hűtőknél, annyit nem mondott b..szódjak meg. Majd pár perc után oda tolta a képét, és oda vágta, hogy "Mi kell?". Hát azt hittem arcon verem.


Írtam itt is Google Mapsen, ahol amúgy azt láttam, mások is ezt írták, hogy megalázóan, lekezelően beszélnek velük az alkalmazottak. A tulajdonos vissza írt, hogy elnézést kér, mondjuk meg mikor-hogy voltunk ott.


Érdekes módon a személyzet lecserélődött és akik ott maradtak is megtanultak egy fokkal illedelmesebbek lenni. Mindjárt más a leányzó fekvése így.

2021. febr. 11. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%

De amúgy van ahol szarnak az emberre.


Előző albérletemmel szemben társasházat építettek. Sokszor este közepén törték a betont, vagy zajongtak, ordítoztak a munkások. Akkor telt be a pohár, mikor ünnepnapon végig dolgoztak egy 3 napos hétvégét amikor mindenki pihent volna.


Írtam a közterület felügyeletnek.


Vissza írt valami analfabéta, tele helyesírási hibával, nagyjából annyit, hogy "van engedélyük". Amire írtam egy választ, hogy kérem mutassák azt meg nekem is.


A poén, hogy én is építőiparban dolgozom, tudom mikor mire van engedély, és olyan nincs, hogy ünnepnapra kiadnak munkavégzési engedélyt, ahol törvénylieg van szabályozva, hogy nme lehet munkavégzés. Plusz ugye van kerületi rendelet is.


Nyilván erre is kaptam hivatalos választ, hogy ettől-eddig munkavégzés lehet.


Aztán láttam, hogy semmi értelme az egésznek, mert levelezhetek 10x addigra vége az építkezésnek.

2021. febr. 11. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
71%

Amúgy érdemes a panasz lehetőségével élni, mert sajnos nagyon el van szállva a világ. És sokszor építenek arra, hogy úgysem tesz panaszt a vásárló.


Vagy egy terméknél simán elküldenek akkor is ha jogos lenne a panaszod, ha elsőre nem akkor másodjára és úgy vannak vele,, megunod. Vagy úgy vannak vele, le vagy szarva, mert jön helyetted 10 másik ügyfél.


Na igen, de ha az emberek nem hallgatnak, hanem kifejtik, hogy itt bizony bajok vannak és ez eljut minél több emberhez, akkor az idővel vissza üt az ügyfélkörön is.


Ami szomorú, hogy leginkább itt is az erőszakos, primitív emberek tudnak érvényesülni, akik odamennek üvöltöznek, balhéznak és inkább megadják nekik amit akarnak, csak menjenek már onnan.


Másik opció az intelligens, hivatalos levél.


Szemüveget csináltattam, rossz volt, torzított. Az eladó leányzó illedelmesen végig hallgatta a panaszom majd mondta hogy "meg kell szokni". Visszamentem újra, megint jött ezzel, Majd elküldettem bevizsgálásra a szemüveget. Kiderült tényleg torzított.


A poén, kaptam ásik szemüveget, azon már érezhetően más típusú lencse volt, szóval még azzal is átvertek. Viszont az is torzított. Megint vissza mentem, erre láttam, hogy az eladó oda küld direkt mást, aki szintén jött azzal hogy "meg kell szokni".


Kértem írják le a panaszom, és konkrétan szándékosan nem azt írják amit kérek. Ezt sok helyen tapasztalom. Miközben konkrét ténnyel állítottam oda, hogy mi a szemüveggel a probléma, ő kb. annyit írt a vásárló nem szokta meg.


Itt felálltam, haza mentem. Céges e-mailről írtam egy hivatalos levelet, másolatba betettem a központi e-mailünket is. Leírtam részletesen mi a problémám és mit tapasztaltam az üzlettel kapcsolatban. Érdekes másnapra kaptam választ, hogy melyik üzletbe tudok menni és vissza váltják a pénzem.


Csak hát elszomorító, hogy nekem kell egy vásárolt termék hibája miatt ami 80-100 ezer Forint köröket futni.

2021. febr. 11. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

De ugyanez megy telefonnal, autókkal.


Céges kocsi hidegen torpan, a szervíz álláspontja, hogy "náluk nem jelentkezett a hiba" ami amúgy a céges kocsijainknál több esetben is.


Telefonomban elromlott a rezgő motor. Szervíz, futár, vissza hozták.

Rezgőmotor cserélve.


Rá 2 hétre megint elromlott, rezgés helyett csak "zizegett" nehéz leírni, inkább csak zörgött de nem igazán érezted a rezgést.


Megint szervíz, vissza küldték, hogy nem találtak hibát.


Ami már önmagában is vicces, hogy elsőre kicserélik, tehát elismerik a hibát, másodjára ugyanazt a hibát már letagadják.


Később a telefon újabb verziójánál pont azt olvastam, hogy lecserélték a problémás rezgőmotort... szóval még csak nem is egyedi hiba volt, hanem gyárilag hibás alkatrész.

2021. febr. 11. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Igen, főleg villamos/buszvezető-rôl szoktam.

Pl amikor éppen felszállnék a buszra/villamosra, akkor pont elottem becsukja az ajtot, mert en voltam az utolso...

2021. febr. 12. 05:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%
Csak akkor teszek panaszt, ha jogos. Pl. 3 perccel hamarabb megy el a busz, a termék hibás, vagy nem a leírásban foglaltaknak felel meg, félig üres étterembe fél óráig tart megkérdezni hogy mi a fszt akarok inni. Egyszer szlovák Komáromban 30 perc után kihoztak nekünk egy kancsó citromos vizet, majd 15 perc után, mikor a pincércsaj hajlandó volt észrevenni, kértünk tõle poharakat is. De simán a boltba is visszaviszek bármit, ha valami gond van vele. Ha már egyszer fizetek valamiért, azt is kapjam, amiért gizetek, ne pedig alsóbbtendü terméket. 29/f
2021. febr. 12. 07:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
0%
Én nem szoktam panaszt tenni, nem akarom ilyesmire pazarolni az időmet.
2021. febr. 13. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!