Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Mi az oka annak, hogy az...

Mi az oka annak, hogy az ember "rosszat" álmodik?

Figyelt kérdés

Mi lehet az oka annak, hogy éjszaka pihenés helyett a feleségem rosszakat álmodik? Nem mindig van ez, de képes az éjszakát atvirrasztani emiatt.

Hozzáteszem, ezáltal eléggé le van maradva a pihenéssel, ami gondolom a masnapi pihenesere is kihat.


2014. okt. 3. 06:54
 1/6 anonim ***** válasza:
Lehet, hogy stresszes, szomorú, stb, az meg lehet oka a rossz álmoknak, viszont maga az alvás rendszertelensége, alváshiány is okozhatja.Tehát ördögi körbe keveri magát, ha virraszt, mert fél.
2014. okt. 3. 07:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

A rossz álom mögött tudat alatti félelmek húzódnak. Nem vagyok pszchiológus. Laikus vagyok a témában, de a saját álmaim elég intenzívek és sokszor tudatosak.


Freud szerint az emberről az álmaik mondanak a legtöbbet.

2014. okt. 3. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

A tudomány még azt sem tudja megmondani, hogy miért álmodik az ember vagy hogy egyáltalán hogy jönnek létre az álmok, mit jelentenek.


Általános vélemény szerint mikor álmodunk, akkor az agy pihen és közben rendszerezi a dolgokat.

2014. okt. 3. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Milyen környezetben éltek? Szülőkkel éltek együtt vagy albérletben,netán olyan helyen ahol sokat lopnak? Mennyit tudsz beszélgetni a feleségeddel naponta? Bizonyosan beszámolhatott arról a nejed mi aggasztja? Milyen az anyagi helyzet? Gyerek van? Mikor voltatok utoljára kikapcsolódni és hol?
2014. okt. 4. 06:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

Az utolsónak: nem panaszkodom semmilyen téren...

Van 3 gyerekünk, már 18 éve külön házban lakunk vidéken.

Én dolgozom egy neves multinál, ő itthon van Gyed-en.

Persze a kikapcsolódás, na az amiből több is lehetne...

2014. okt. 4. 07:24
 6/6 anonim ***** válasza: