Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Mi a megoldás az ilyen ügyfele...

Mi a megoldás az ilyen ügyfelekre?

Figyelt kérdés

Technikai hibabejelentőnél dolgozom, legfőképp mobilokkal, tabletekkel és laptopokkal.

1. Van egy "Karen", aki vett egy csúcsmodell készüléket és nem tudja elfogadni, hogy nem egy csúcsmodell fényképezőgép képminőséggel fotóz tízszeres nagyításon, szerinte túl homályos. Szervizbe küldte már de a kollégák nem találtak semmi eltérést. Nem tudja elfogadni, mert szerinte a lánya 5 éves mobilja jobban fotóz mint az övé. Mindig amikor felhívom a szerviz válaszával, üvöltözik és kéri a managert (akit nem adhatok mert nincs erre technológiánk) és követeli, hogy oldják meg, hogy jó legyen és nem fogadja el a választ. Oda-vissza pingpongozunk az ügyével a felső vezetőkkel

2. Több visszatérő értelmi fogyatékos van, akiket nem engednek letiltani a főnökök. Mindig ezer meg ezer idióta kérdéssel jönnek egy nap. Meddig lehet facebookozni? A telefonnak jó ha játék közben használják? A fali óra zavarja a telefont? Az jó ha a fülhallgatót fehér zsebkednőben hordja? Ugye nem robban fel a telefon, ha morzsázom miközben a szendvicsem eszem rajta? Zöld dobozba tette a telefont amíg elmegy nyaralni és a szekrényben van, az úgy jó? És ezer meg egy idióta kérdések...

3. A nyuggerek. Mondok nekik valamit, 2 perc után elfelejti és visszahív még aznap 4-szer ugyanazzal a bajjal. Legtöbbjük agyérmeszesedésre fogja. És ha valami pop-up üzenet jön, el se olvassák hanem pánikolnak mintha az életükre törne és nem lehet őket lenyugtatni, hogy nem haldoklik a telefon. Ha rosszul mér az okosóra EKG-t már üvöltöznek, hogy a cég meg akarja őt ölni és börtönnel fenyegetőznek. Ha beállítási panasz van akkor pedig sosem azt látják amit én, mintha teljesen más univerzumból beszélnénk.

4. A paranoiások, akik azt hiszik, hogy török hackerek törték fel a telefonját és azokon keresztül nézik az Ő 30 biztonsági kameráját. Emellett biztos, hogy ez miatt verték szét a lányát meg majdnem elrabolták a fiát (tényleg ilyennekkel hívnak néha...). Meg hogy a mi mobilmárkánk kínai és a kínai kormány lopja az adatokat.

Kezdem feladni és gondolkodom, hogy nem érdekel hogy nincs más munka inkább felmondok és megkockáztatom hogy nem fogok tudni számlákat és lakbért fizetni csak ne őrüljek meg teljesen.



2022. okt. 6. 14:22
 1/5 anonim ***** válasza:
68%
Fogd fel pozitívan, én trollkodnék velük, mondanám, hogy csak a piros doboz a jó és wc-re ne vigyék a telefont, mert a kínaiak felrakják a netre, amit rögzít a telefon.😅 Na jó csak vicceltem, ahol bérekkel foglalkozol, ott sajnos ez van
2022. okt. 6. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
78%
Azt is el tudom képzelni, hogy beépített emberek hívnak titeket ilyen hülyeségekkel, mert a hívásszám alapján kapja a pénzt a call center, fizetnek pár embernek fekete minimálbért, hogy a triplájára húzza a forgalmat. Dolgoztam nagy szolgáltató ügyfélszolgálatán, igaz nem mint operátor, hanem mint rendszergazda, de hallottam egyet s mást. Például az első mondatukban a legváltozatosabb káromkodások hangzottak el. Meg hogy miért a Szulejmán alatt frissített a tévés box szoftvert, meg ilyenek. De a legjobb az volt, amikor betelefonál, hogy nincs internet. Rámérünk a modemjére, minden rendben, de köti az ebet a karóhoz. Kiderült, hogy a facebook döglött le és ő ezért hitte azt hogy nincs net. Ez ilyen munka, vagy elviseled, vagy fel kell mondani. Ez van.
2022. okt. 6. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Szivesen visszatrollkodnék már úgy vagyok vele, még ha ki is rúgnak érte. Beépített embereket meg kétlem, bár az a vicces, hogy itthon nem egy nagyon ismert cég, a számunk is nehéz megtalálni, még is más márkákkal keresnek sokszor. Viszont szerencsére egy emberre max 5-10 hívás jut naponta.
2022. okt. 6. 14:45
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Leginkább azzal lehet megoldani ha ugyanazt a választ adod minél több kérdésre.

Olyankor elunják magukat és tovább állnak.

Nekem kedvencem, hogy próbálja meg újraindítani.

Ha már megpróbálta próbálja meg még egyszer.


Néha csak leteszem a fülest had mondja, elmegyek egy kávéért és amikor visszajövök még mindig mondja.

Ha direkt lassan beszélsz akkor is sokan megunják.

2022. okt. 6. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Az utolsóval teljes mértékben egyet értek. Én IT-ban kezdtem el dolgozni, először még jó is volt. Aztán a cégnek nem ment annyira és egybe gyúrta az IT-t a customer Serviceval, aztán leépítette a csapat felét. "szerencsére" én megmaradtam. Itthonról dolgozok, de naponta van kb 30-40 hívásom és agyhalotakkal kell legtöbbször beszélnem, mert aki kicsit is ért a technológiához ők megtudják oldani.


De olyat képzelj el, hogy applikációk újratelepítése és diagnisztizálás ezekkel az ügyfelekkel akiknek azt is elkell magyarázni hogy melyik egérgombbal kattintsanak. Olyan hogy melyik weboldalon vagy, nyisd meg a vezérlőpultot, teljes képtelenség végre hajtani, mert nem tudja hogy mit nézzen vagy hova kattintson. Mivel a custoemr serviceval lettünk összegyúrva, így remote controlt sem tudunk csinálni az ügyfelek számítógépén, mert a jelenlegi pozició nem teszi ezt lehetővé hála a GDPR-nak...


Képzeld el napi 30-40 hívás totál idiótákkal... és közben csináld az IT munkádat amivel 8 óra alatt ezelőtt épp hogy végeztem, miközben a fél csapatot leépítették vagy kilépett.


Szóval nekem a bevált technikám az az, hogy beszéltetem és telefonon tartom az ügyfelet amíg csak lehet. Mindenféle idióta kérdésekkel. Pl "ha az appot megnyitod akkor milyen színű lesz az ablak amiben megnyílt", vagy hogy ha "beírja a google,be hogy google akkor milyen találatot kap". Ezenkívül fölösleges speed testeket csináltatok velük és már rendesen menekülnek tőlem. Mivel olyan dolgokat csináltatok velük amire nem kell figyelnem annyira, közben csak indítom a kedvenc játékomat steamon és megcsinálok pár küldetést. Van hogy azt mondom "várj pár percet megkell néznem valamit" de közben semmit sem kell megnézenem... Ezalatt mondjuk elvagyok tiktokon 10-15 percet.


Ezelőtt próbáltam a maximumot kihozni az egészből amit lehetett, de rájöttem hogy nem érdemes kínlódni mert alapjába véve az egész cég belülről rohadt.


Szerencsére hamarosan tovább állok ahol soha többé nem kell ilyenekkel beszélnem.

2022. okt. 25. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!