Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Hogy bírjátok a hosszú munkané...

Hogy bírjátok a hosszú munkanélküliséget? Valóban ennyire nem akarnak alkalmazni fiatal pályakezdőket?

Figyelt kérdés

A szakmámban sajnos képtelen vagyok elhelyezkedni (szociális gondozó), pedig a környékbeli-meg nem környékbeli lehetséges helyekre mindenhová küldtem már önéletrajzot.

Ezen kívül Tesco, Lidl, Penny, Aldi, McDonald's, stb stb, mind küldtem önéletrajzot, valamint eladói, takarítói állásokra, össze sem tudnám számolni összesen hány helyre.

Pályakezdő vagyok, 21 éves. Decemberben végeztem mint szoc. gondozó, azóta semmi. Megöl ez a tétlenség, haszontalannak, feleslegesnek érzem magam, nem mellesleg a pénz sem jönne rosszul...

Mit tehetnék még? Ti hogy bírjátok hogy nincs állásotok?


2015. febr. 2. 16:26
 1/10 schocko ***** válasza:
51%
Menj külföldre, tárt karokkal várnak majd...
2015. febr. 2. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Én is így vagyok. Decemberben végeztem, irodai szakmám van és érettségim, mégsem találok munkát, mégcsak közmunkára sem vesznek fel, helyette beraknak az irodába hozzá nem értő személyeket én meg majd mehetek utcát söpörni, mert a seggnyalóknak kell az irodai munka. Gyárban meg nem fogom tönkretenni magam 60000 Ft-ért 3 műszakban, főleg, hogy bejárós lennék meg szívbetegségem is van. L/22
2015. febr. 2. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim válasza:
24%

Gyárba probálkoztál már, érettségim van felvettek jó munkahelyre gyárba ahol havi 200 felett kereshetnék szerződésem is van



És arra várok már 10 napja hogy behivjanak dolgozni 22 ferfi palyakezdo vagyok, és itthon sopom a rezet, amikor 1000 dolgom lenne ha lenne jövedelmem



Remélem behivnak dolgozni

2015. febr. 2. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza: