Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Mit szokás érteni álláshirdeté...

Mit szokás érteni álláshirdetésben azon, hogy MS Office felhasználói szintű vagy magabiztos ismerete?

Figyelt kérdés

Irodai jellegű munkákra szeretnék jelentkezni, pl. adminisztrátori, titkárnői, ügyfélreferens stb., ahova nem igazán komolyak az elvárások, a MS Office viszont mindenhol ott van és ez elbizonytalanít. Wordöt, Power Pointot és Publishert pl. nagyon jól tudom kezelni, Outlookot közepesen, de hamar belejönnék, az Accesst és az Excelt viszont totál elfelejtettem, Excelben ráadásul műveleteket már régen se tudtam, hogy kell elvégezni, csak a manuális szövegbevitel és a cellaformázás megy.

Ez érdekelne, hogy ilyen pozíciókban mire szokás használni az Office programokat, és ha behívnának interjúra vagy felvennének próbaidőre, ilyenen mennyire hasalnék el.

Köszönöm előre is az értelmes válaszokat.


2015. aug. 30. 12:15
 1/8 anonim ***** válasza:
Szerintem ismételd át, ha office kell akkor valószínű hogy excel is fog kelleni, sőt szinte biztos...:)
2015. aug. 30. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Vagyis nembiztos mivel felhasználói szinten kkel, nemtudom,, de szerintem ismételd át
2015. aug. 30. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Az excel alapkövetelmény ezeknél a munkaköröknél, keress neten oktató videókat, ha pedig felvesznek valahová gyakorolhatod azokat a dolgokat amit ott használnod kell.
2015. aug. 30. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Szovegszerkesztes es a tablazatkezeles biztos ismeretet varjak el, hogy tudj onalloan dolgozni szamitogepes kornyezetben.
2015. aug. 30. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Én még nem láttam olyan munkahelyet, ahol Accesst használtak volna.

Hogy mire milyen szinten van szükség, az az adott munkahelytől függ. De valószínűleg a PowerPointot nem fogod használni, és a Publisher használata sem tartozik a klasszikus titkárnői feladatok közé.

Excelben meg igazából nem szoktak komolyabb dolgokat kérni, olyan dolgokkal legyél tisztában, amik a mindennapi munka során előforulhatnak.

2015. aug. 30. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Nálunk konkrétan a nők az összeadáson, szorzáson és apróbb formázáson kívül mást nem nagyon csinálnak.


Ha pedig valami kérdés van, akkor vagy segítek nekik (már ha tudok), vagy ott a súgó. Nem kell megijedni, nyugodtan lehet jelentkezni.

2015. aug. 30. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Ha egy vlookup/fkeres függvényt meg tudsz irni az a tudás többnyire elég szokott lenni excelhez. Esetleg jó lehet ha kimutatasokat is tudsz csinalni. De makro írás biztosan nem feltétel, az már több, mint "felhasználói

szintű vagy magabiztos ismeret".

2015. aug. 30. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
0%

Nekem is szoktak jönni ezzel a dumával az önéletrajzban a titkárnő jelöltek, hogy magas szintű MS office ismeretek.

60 másodpercet szoktam diktálni, és megmondom milyenre formázzák.

Volt, aki sírva fakadt.

Pedig ő írta, hogy magas szintű!!!

2015. szept. 7. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!