Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Pénztárosok, ti hogy kezdtétek...

Pénztárosok, ti hogy kezdtétek? Kellemetlen sztorik? Többi lenn

Figyelt kérdés
Diákmunkás pénztáros vagyok. Az első munkanapomon nagyon béna voltam, annyiszor beégtem. Ti hogy kezdtétek? Másokkal is történt, történik kellemetlen szitu ilyenkor? Elmesélitek, hogy megnyugodjon a lelkem? 😏

2018. nov. 7. 09:23
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Szia, szintúgy diák vagyok, a nyártól vagyok eladónő is.

Hihetetlenül béna voltam és kb ugyanilyen sz-rnak éreztem magam, mint te most :)) Arra gondoltam, hogy én még erre sem vagyok jó, amit bárki tudna csinálni.

De ne csüggedj, mert egy kis idő még és belejössz, a kisujjadból fogod kirázni az egészet.


Második héten egy nő becsapott, mármint egy ilyen pszichológiai trükk volt, vásárolt, és egy nagy összeget tartott a kezében, majd egy kisebbel fizetett és nekem mind az volt a fejemben, hogy a nagy összegből kell visszaadnom. Szóval vitte a cuccokat és még egy csomó pénzt is visszaadtam neki. :S

Este persze kitettem a zsebemből a hiányt :/

De az is igaz, hogy hibákból tanul az ember, szóval azóta kétszer is megnézem mit adnak és mennyit adok vissza.


Első héten meg ott volt a főnök is, és pont akkor meglöktem egy állványt, az összes dolog leborult róla, szedhettük fel ketten. Hihetetlenül égő volt.

Voltak még hasonló kisebb égéseim.... de hát ez van! Csak az hibázik, aki dolgozik.

Te miket bénáztál? Nekem is kell a megnyugtatás azért :)))

2018. nov. 7. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Bár nem pénztáros vagyok de én is sokat bénáztam mikor elkezdtem dolgozni. Szerintem ezzel kb mindenki így van. Most meg olyan vagyok, mint egy gép, oda se kell néznem, profi vagyok. Najó ez nem igaz 😂 de azért elég sokat fejlődtem :D ne aggódj majd belejössz :)
2018. nov. 7. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%