Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Dolgoznál ilyen helyen,...

Dolgoznál ilyen helyen, elmentél volna?

Figyelt kérdés

Állásokat keresek, találtam is egyet. Ez egy operátor állás gyárban, 8 órás munkavégzéssel. 175 ezer ft bruttó fizetéssel. Először menni akartam oda egy interjúra, de közben felhívtak egy másik cégtől, ott 180 ezer nettó a fizetés ezért nem mentem el az operátor interjúra.

Az a kérdésem, hogy ti elmentettek volna ? Én pályakezdő vagyok, és az első munkahelyemet keresem.



2019. júl. 4. 06:37
 1/10 anonim ***** válasza:
70%
Dehogy mentem volna. Nem foglalkoznak ezek azzal, örülnek, ha találnak 2-nél több foggal rendelkező embert egy biorobot melóra. Különben is, mi károd származhatna belőle?
2019. júl. 4. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
Még úgyis meg kell tapasztalnod, hogy neked mi az ideális, nem feltétlenül a pénz dönt. Mennyit kell utazni, milyenek a körülmények, milyenek a kollégák, jól érzed-e magad, betudsz-e illeszkedni stb. Van, hogy inkább azt választod, ahol kevesebb a fizu, de nagyon jól érzed magad.
2019. júl. 4. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
41%
nem mentem volna, annál csak jobbat találsz
2019. júl. 4. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
40%
Bruttó-nettó között valami 40 százalék a különbség. Az a 175 még 100 se lett volna műszakpótlék meg túlórák nélkül. Olyat csak akkor vállalj, ha semmi egyéb lehetőség nincs. Nem igazán lehet abból megélni.
2019. júl. 4. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
4esnek fogalma sincs arról, hogy mennyi a különbség nettó meg bruttó között, ott kb 115ezer nettót kaptál volna. Egyébként nem mentem volna el. Kaptál egy sokkal jobb ajánlatot és azt választottad, jól tetted.
2019. júl. 4. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza: