Kezdőoldal » Emberek » Tanárok, iskolatársak » Bunkóság, hogy alszok órán?

Bunkóság, hogy alszok órán?

Figyelt kérdés

Heti 4 óránk van az adott tanárral, 2 órán minimum alszok. Változó, hogy mennyit, valamikor csak egy 5 percet, de volt olyan is, mikor a duplaórát átaludtam. Egyébként rendes diák vagyok (: , ha épp nem alszok, mindig jegyzetelek, figyelek, nem pofázok, telefonzok, mint a többiek.


Csak azért tettem fel a kérdést, mert megemlítettem ezt egy ismerősömnek, és szörnyen kiakadt, hogy mekkora bunkóságot követek el, és hogy ezzel mennyire zavarhatom a tanárt. Kérdem én, ha annyira zavarná, miért nem szólt egyszer sem emiatt? Én is megadom neki a kellő tiszteletet, ő sem szokott szivatni.


2018. dec. 17. 22:40
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
ha nem horkolsz, akkor nem :D
2018. dec. 17. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Nem tudok róla, hogy horkolnék. Vagy legalábbis még nem szóltak :)
2018. dec. 17. 22:43
 3/10 anonim ***** válasza:
100%

Nekem is van egy osztálytársam aki állandóan alszik. Felnőttképzés és nagyon sokan vagyunk így nem feltűnő. :D . Megértem amúgy szegényt 12 orazik esti suli mellett . Mindig csinálok róla a képeket aztán kiakad :D .

De amúgy azt mondta kozepsuliba is állandóan aludt és volt hogy horkolt és a tanár vette észre de volt olyan is hogy nem keltették fel és egyedülkelt az osztályban .

2018. dec. 17. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
65%
Ha kiállsz prezentációt tartani az osztyáltársaidnak neked hogy esni, ha némelyik bealudna rajta?
2018. dec. 17. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
0%
Én munkahelyen is szoktam aludni néha :D. Általában levideóznak vagy lefotóznak, hát na néha kell pihenni is. :D
2018. dec. 17. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
54%