Kezdőoldal » Emberek » Társasági élet » Akinek van pénze fesztiválozni...

Akinek van pénze fesztiválozni annak mennyi pénze megyel? Honnan telik rá?

Figyelt kérdés
Az érdekel hogy akinek van pénze fesztiválozni annak mennyi pénze megy el egy Sziget feszt volt egy volt Fesztiválnál összesen.

2017. jún. 14. 13:18
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
95%

"öt havi fizuval a jó csajokat hajtom", énekelte Polgár Peti.


Ennyi azért nem, de egy havit biztosan ott hagyok. Átlag keresek. Sound.

2017. jún. 14. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
62%
300-500ezer/fesztivál attol függ, hogy hol mennyi időt vagyunk és milyen társasággal. Tanári fizubol telik. (nyelvtanár vagyok magániskolában + nyelviskola)
2017. jún. 14. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
96%
Legtöbben egész évben gyűjtenek fesztiválozni. Több ismerősöm is ezért vállal télen munkát vagy nyáron....nem ördöngösség. Meg kell tanulni spórolni és félretenni.
2017. jún. 14. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
80%
Én baromira sajnálnám a pénzt arra, hogy valami fesztiválon amortizálódjak le. Inkább vennék belőle valamit, ami tényleg hasznos, amire szükségem van, ami előrébb visz.
2017. jún. 14. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
100%

Én pontos számokat nem tudok, mert én nem vagyok fesztiválozós típus. Egy napot voltam Szigeten, az elég is volt, többet sztem nem megyek, max. akkor, ha jön olyan előadó, akit mindenképpen szeretnék látni élőben, és nincs túl sok lehetőségem máskor.


Nekem olyan ismerőseim vannak, akik:

- 800-900e-s fizut hoz haza, abból még habzsidőzsi mellett is van pénze fesztiválozni

- akinek ilyen átlag 100-200es fizuja van, és azért kuporgat egész évben, hogy legyen pénze fesztiválozni

(meg ugye nyilvánvalóan vannak azok a csajok, akik lóvéért meg egyéb dolgokért vannak a pasijaikkal, na nekik a fesztiválbérletet is fizetik)