Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Ti mennyi sót tesztek a...

Ti mennyi sót tesztek a rántott húsra panírozás előtt?

Figyelt kérdés
Eléggé kezdő vagyok a konyhában így általában vagy túlsózom vagy mivel félek, hogy elsózom, túl keveset teszek rá és nem is érződik rajta a só, nincs íze. Van valami bevált praktika erre?
2019. júl. 12. 09:30
 1/10 anonim ***** válasza:
93%
Én semennyit nem teszek. A tojást ízesítem csak.
2019. júl. 12. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
75%

Én semennyi sót nem teszek a húsra, hanem a tojásba teszek sokat, hogy kifejezetten erősen sós íze legyen.

Ez eloszlik a húson és tökéletes.

Amikor a húst sóztam be, akkor úgy jártam mint te és ráadásul a sótól bevizesedett a hús és nem simult rá a panír, mindig egy levegőbugyor volt a hús és a panír között.

Nekem ezt szakács ajánlotta és bevált.

2019. júl. 12. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
65%
Megszórom mindkét oldalát. Nem kell hogy beborítsa a só, csak egy kicsi csipetnyi. De ez hidd el, előbb utóbb menni fog!
2019. júl. 12. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
82%
Ok, h a tojást sozzatok meg, én is szoktam. Na de #2es#!!!, ha a tojásba teszel jó sok sőt, akkor jó sós lesz a panir és ehetetlen lesz. Sajnos kezdőként anno elkövettem ezt a hibát, és annyira sós lett, h le kellett szedni a panirt, h meg tudjuk enni, kidobni nem akartuk a hust.
2019. júl. 12. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
Kb mintha a zsíroskenyeret sóznád. Ha szoktál olyat enni.
2019. júl. 12. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
62%
Minimálisat azt is őrölt fajtából de inkább fűszersót teszek a tojásba és erős fűszereket porított köményt a lisztbe .
2019. júl. 12. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
67%

#4

2-es vagyok.

Most erre mit mondjak neked?

Az enyém nem szokott sós lenni, mert mint írtam, eloszlik a húson.