Kezdőoldal » Ezotéria » Mágia, okkultizmus » Milyen könyveket ajánlotok a...

Milyen könyveket ajánlotok a hermetika, mágia és okkult tanok alapjainak megismeréséhez?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Viszonylag kezdő vagyok a témában, ezért várok ajánlásokat olyan könyvekre, weboldalakra vagy akármilyen forrásra, amely lefekteti e tudományok alapjait.


Eliphas Lévi-től A Nagy Mágia dogmája és rituáléja vagy A Nagy Misztériumok Kulcsa jó lehet erre a célra?


Elkezdtem a Franz Bardon-féle beavatást tanulmányozni, de közben rájöttem, hogy alaposabban utána kéne néznem sokmindennek. Miket ajánlotok?



2020. márc. 18. 16:48
 1/8 anonim ***** válasza:
92%

Jesszuskám! Én is pont ezt a kérdést akartam kiírni nem olyan régen, de aztán egy másikat tettem fel és kimentem a kertbe magokat ültetni, gondoltam majd aztán később ezt is kiírom.

No mindegy. Nyomon követem a válaszokat.

Én amit lapozgatok mostanában egyébként a "Mágia és okkultizmus az európai gondolkodásban".

[link]

2020. márc. 18. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
22%
Ezek csak felületes es hianyos ismertetésre valók . Attól még hogy olvasunk a basic programozásról nem leszúnk semmikepp it szakemberek . Ez érvenyes barmire ami gyakorlathoz kötött . Lényeget tek8ntve ködben tapogatozás es drága ipar amit a kívancsi tömeg fenntart . Miszteriumok beavatásai csak arra slkalmassknak lehet ezt nem közvetíti semmi mert titkos es magánügy . Letűnt korszakok birodalmak kultúrák irányzatai ritualéi semmit sem érnek . Ezekről ördögi peaktikákról beseuerzett infók bagyja tévút feltetelezes . Ismerd meg a jelenkor kihívásait erkölcsi tartalmát és a buktató árnyékát . Ezt az önismerettel világismerettel ajanlott kezdeni .
2020. márc. 18. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 FoxtrotLidérc ***** válasza:
100%
Javaslom az Útmutató Hold című könyvet, illetve Alla Svirskaya Energiatitkok című könyvét kezdésnek. :)))
2020. márc. 18. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
85%